آموزش ساخت کیف پول رمز ارز

بدون شک با ورود به دنیای ارزهای رمزنگاری شده برای نگهداری، انتقال و برداشت دارایی‌های خود نیاز به بستری مناسب دارید که این بستر مناسب کیف پول دیجیتال است. اما منظور از کیف پول دیجیتال برای ارزهای دیجیتال چیست؟ چه کسانی اقدام به ساخت کیف پول رمز ارز می‌کنند؟ آیا هر کیف پول دیجیتالی برای نگهداری دارایی‌ها مناسب است؟ آیا خودمان می‌توانیم اقدام به درست کردن کیف پول رمز ارز کنیم؟ و… همگی سوالاتی هستند که هنگامی که به دنبال ایجاد یک کیف پول برای ارزهای دیجیتال خود هستید از ذهنتان عبور می‌کند.
ما در این مقاله از سری مقالات خانه و سرمایه قصد داریم تا به این قبیل از سوالات شما در خصوص نحوه ساخت کیف پول رمز ارز، امنیت آن و انتخاب و نگهداری کیف پول‌های دیجیتال بپردازیم. بنابراین اگر شما نیز قصد ایجاد یک کیف پول دیجیتال برای دارایی‌های خود را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
کیف پول Cryptocurrency راهی امن است که کاربران ‌‌می‌‌‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را در آن ذخیره کنند. ساخت کیف پول دیجیتال به شما کمک‌‌ می‌کند تا به راحتی دارایی‌های خود را در بستری کاملاً امن با کنترل کامل بر دارایی‌های رمزنگاری ارسال و دریافت کنید.
برای ارسال و دریافت وجوه‌‌‌‌‌‌‌ می‌‌توان یک برنامه کیف پول Cryptocurrency را مانند هر کیف پول دیجیتال دیگری بر روی تلفن هوشمند، کامپیوتر، مک بوک و…  نصب کرد. با راه‌‌‌‌‌‌‌‌اندازی کیف پول رمزنگاری قوی، می‌توانید در درازمدت، همراه با کسب پایگاه گسترده کاربران ، درآمد قابل توجهی کسب کنید.
کیف پول رمز ارز Cryptocurrency چیست؟
این یک نرم افزار یا یک برنامه است که به راحتی در یک دستگاه سازگار قابل بارگیری است. کیف پول دیجیتال ردیابی موجودی شما ، هزینه‌های مختلف را کنترل می‌‌‌‌‌‌کند و به شما امکان می‌دهد تا کاربران بیش از 100 رمز ارز را همزمان داشته باشند. کیف پول رمز ارز قابل بارگیری و نصب بر روی تلفن هوشمند است. این می‌‌‌تواند برای خریدهای روزمره ، به عنوان سرمایه گذاری طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد یا فقط از امکانات ذخیره سازی آن استفاده شود.

چگونه کیف پول رمز ارز بسازیم؟

الگوهای آماده به راحتی قابل استفاده هستند.
می‌‌‌توانید از کتابخانه‌های استاندارد منبع باز مانند Chain-Java استفاده کنید.
API را از یک وب سایت نصب کنید.
یک نام کیف پول ارائه دهید و مجوزها را برای معاملات تنظیم کنید.
شما می‌‌‌توانید برنامه‌های شخص ثالث را انتخاب کنید و آنها را با کیف پول Cryptocurrency خود ادغام کنید.
اگر قصد دارید آن را از ابتدا توسعه دهید، در مورد ویژگی‌ها تصمیم بگیرید.
کد را بنویسید و آن را با پایگاه داده خود ادغام کنید.
یک رابط کاربر پسند طراحی کنید.
اطمینان حاصل کنید که آزمایش گسترده قبل از عرضه رسمی کیف پول شما انجام شده است.
در صورتی که مراحل بالا برای شما گیج کننده باشد ، با یک توسعه دهنده ارز رمزنگاری شده با تجربه تماس بگیرید که روند ایجاد یک برنامه کیف پول Cryptocurrency را به راحتی ساده می‌کند.

آیا برای هر رمز ارز نیاز به ساخت کیف پول دیجیتال جداگانه است؟
اگرچه بیت کوین شناخته شده‌‌‌ترین و محبوب‌‌‌ترین رمز ارز است ، صدها ارز رمزپایه جدید (که به آنها آلت‌‌‌‌‌‌کوین گفته می‌شود) ظهور کرده‌‌‌‌‌‌‌‌اند که هرکدام دارای اکوسیستم‌ها و زیرساخت‌های متمایز هستند. اگر شما علاقه مند به استفاده از انواع ارزهای رمزپایه هستید ، خبر خوب این است ، نیازی به تنظیم کیف پول جداگانه برای هر ارز ندارید. به جای استفاده از کیف پول ارز رمزنگاری شده که از یک ارز واحد پشتیبانی می‌‌‌‌‌‌کند ، راه‌‌‌‌‌‌‌‌اندازی کیف پول چند ارزه که شما را قادر می‌سازد از چندین ارز از کیف پول مشابه استفاده کنید راحت‌‌‌تر است.
چگونه دارایی را در کیف پول ارز رمزنگاری شده ایمن می‌‌‌‌‌‌ کنیم؟

به کاربران خود اطلاع دهید تا گذرواژه‌ها و کلیدهای خصوصی خود را ایمن نگه دارند. در صورت اعطای دسترسی غیرمجاز، وجوه در کمترین زمان و بدون احتمال بهبودی کلاهبرداری می‌شوند. از این رو، به آنها بگویید تا اطمینان حاصل کنند که فقط آنها به رمز عبور مربوطه و کلیدهای خصوصی خود دسترسی دارند.
احراز هویت دو عاملی را فعال کنید زیرا به عنوان یک لایه امنیتی دیگر عمل می‌‌‌‌‌‌کند. حتی اگر کسی به گذرواژه و کلید خصوصی دسترسی پیدا کند، کاربران را از سو استفاده احتمالی کیف پول خود نجات می‌دهد زیرا برای ورود به کیف پول ارز رمزنگاری شده کد مخفی حاوی چند رقم برای آن‌ها ارسال شده است.
اطمینان حاصل کنید که همه وجوه خود را در یک کیف پول واریز نمی‌کنید. تمام سرمایه‌های خود را به طور همزمان در چندین کیف پول توزیع کنید تا از مزایای متنوع سازی و تقسیم ریسک بهره مند شوید.
مطمئن شوید که نرم افزار کیف پول را مرتباً به روز می‌‌‌‌‌‌کنید. با این کار آخرین پیشرفت‌های امنیتی به شما اضافه می‌شود.
برخی کیف پول‌ها مانند Armory دارای امضاهای مختلف هستند و از امکانات کافی برای ذخیره سازی برخوردار هستند. تمام اطلاعات کلید خصوصی کاربران در رایانه‌های آفلاین امن ذخیره می‌شوند. آن‌ها از رمزگذاری کیف پول مقاوم در برابر GPU پیروی می‌‌‌‌‌‌کنند.

سخن پایانی!
کیف پول‌های دیجیتال انواع مختلفی دارند کیف پول‌های دیجیتال موبایل، سخت افزاری، دسکتاپ، کاغذی و… همگی از انواع کیف پول‌های ارزهای رمزنگاری شده هستند. اما اینکه ما بخواهیم اقدام به ساخت کیف پول دیجیتال کنیم بدون شک نیاز است که کیف پولی را ایجاد کنیم که تمامی ویژگی‌های گفته شده در بالا را دارا باشد تا هنگام استفاده از آن به مشکل امنیتی، هک شدن و… برخورد نکینم.
همچنین نکته دیگر در خصوص ارزهای دیجیتال این است که کیف پول رمز ارزی که ما انتخاب می‌‌‌‌‌‌کنیم تنها منحصر به فرد برای یک نوع رمز ارز نبوده و می‌‌‌تواند از سایر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی کند. بنابراین نیازی به ساخت کیف پول دیجیتال برای هر ارز رمزنگاری به صورت مجزا نیست. و در انتها فراموش نکنید که با انتقال ارزهای خود از کیف پولی به کیف پول دیگر مالکیت آن ارزها را انتقال داده اید بنابراین در هنگام انتقال تمامی مسائل امنیتی را در نظر داشته باشید.

ترتیبی که برای خواندن مقالات کیف پول رمز ارز به شما پیشنهاد میکنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *