باشگاه خبرنگاران جوان – محور منوجان ـ بندرعباس بازگشایی شد


خیزش نیوز –

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد محمودی، فرماندار منوجان گفت: صبح امروز جلسه شورای تامین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده کارگران تشکیل و بر بازگشایی مسیر تاکید شد.
او افزود: پس از پایان جلسه بدون فوت وقت، نیرو‌های راهداری مسیر مسدود شده را اصلاح کردند و از عصر امروز، جاده ترانزیتی منوجان ـ  بندرعباس که  از سوی کارگران معادن فاریاب بخش آسمینون بسته شده بود، بازگشایی شد.
محمودی بیان کرد: با تدابیر گرفته شده  از سوی اعضای شورای تامین استان و شهرستان منوجان، بدون هیچ گونه خسارتی این مسیر بازگشایی و عبور و مرور در آن جریان دارد. 
بیشتر بخوانید: 

او از زحمات رئیس شورای تامین استان کرمان ( استانداری کرمان) بابت  همکاری و مساعدت های  لازم قدردانی کرد و افزود: استاندار کرمان  دستور ۲  کارگروه ویژه  برای رسیدگی به مطالبات کارگران را صادر کردند. 
فرماندار منوجان تصریح کرد: به کارگران زحمتکش معدن فاریاب توصیه می کنم مطالبات بحق خود را از مجاری قانونی دنبال کنند، ضمن اینکه ما هم از طریق مجاری قانونی از حقوق کارگران حمایت می کنیم.
مسیر بین المللی و ترانزیتی کهنوج ـ  بندرعباس یکی از محور‌های پرتردد بین سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان است که از ۲ روز قبل در پی تجمع کارگران معدن آسمینون منوجان به علت پرداخت نکردن مطالباتشان از سوی کارفرما مسدود شده بود  که عصر امروز این مسیر باز گشایی شد.
انتهای پیام / م 
∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *