باشگاه خبرنگاران جوان – نوسازی و افزایش ناوگان حمل و نقل پستی در خوزستان


خیزش نیوز –
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل پست خوزستان، مهران حموله، با اشاره به افزایش سرعت سیر مرسولات پستی گفت: در پی شیوع کرونا و استقبال مردم از خدمات پستی، ترافیک بسته و امانات، سال گذشته در خوزستان نسبت به یک سال قبل تر از آن هشتاد درصد افزایش یافت.
وی با بیان اینکه پیش از این ۲۵ دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل خوزستان فعالیت داشت افزود: از محل اعتبارات ملی شرکت پست، تعداد ۲۷ دستگاه خودرو به این ناوگان در استان افزوده شد. او ادامه داد: حدود ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی توسط شبکه پستی برای خرید این خودرو‌ها اختصاص داده شد که پس از تجهیز اتاق گذاری، خودروها تا سه هفته آینده به طور رسمی  وارد ناوگان پستی خوزستان می‌شوند.حموله افزود: برای تجهیز این ناوگان به خودروی کامیون نیز حدود ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تخصیص یافت. وی با اشاره این که افزایش کیفیت و رساندن سریع مرسولات پستی و حمل و نقل آسان‌تر از دغدغه‌های پست خوزستان است بیان کرد: ارسال محموله‌های پستی از طریق ریلی نیز در سراسر خوزستان فعال شده و قسمت عمده‌ محموله‌های پستی از طریق خطوط ریلی درحال ارسال است.مدیرکل پست خوزستان گفت: همچنین خط هوایی پستی که از گذشته وجود داشته در حال خدمات‌رسانی است و خط زمینی هم با تجهیز کامیون در ناوگان حمل و نقل پستی در بخش برون استانی با افزایش ۴۰درصدی مرسولات همراه است. وی در ادامه با اشاره به راه اندازی خط مستقیم مبادلات پستی خوزستان – اصفهان در سال گذشته بیان کرد: پیش از این مرسولات ابتدا به تهران ارسال می‌شد اما با راه اندازی خط خوزستان – اصفهان، مرسولات با مدت زمان کمتری به مقصد می‌رسد.
حموله بیان داشت: در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات پستی، خط اهواز- بوشهر و برگشت نیز سال گذشته راه‌اندازی شد که در این مسیر نیز حدود ۷۲ ساعت کاهش زمان داشته است و منجر به افزایش کیفیت و امنیت مرسوله‌ها می‌شود.

 بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *