برنا – اطلاعیه سمات در خصوص پرداخت سود سهام عدالت


خیزش نیوز –
به گزارش برنا، متن اطلاعیه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن تبریک تقارن بهار سال ۱۴۰۰ با اعیاد شعبانیه به استحضار سهامداران محترم مشمول سهام عدالت میرساند، در پی انتشار اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر واریز سود سهام عدالت، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، سود سهام متعلق به مشمولین سهام عدالت اعم از افرادی که روش مستقیم سهامداری را انتخاب نموده یا در روش غیرمستقیم سهامداری باقی مانده اند، توزیع می‌کند. در مرحله نخست، ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم در آستانه سال نو پرداخت شد.
پرداخت سود به هر سهامدار روش مستقیم، منوط به تملک وی نسبت به سهام شرکت سرمایه پذیر در روز برگزاری مجمع عمومی آن شرکت بوده و به تناسب آن میزان سهم، سود مقرر پرداخت می‌شود. همچنین، پرداخت سود به هر سهامدار روش غیرمستقیم، منوط به آن است که سهام شرکت سرمایه گذاری استانی را تا تاریخ ۲۵ اسفند ۹۹ در تملک خود داشته و نسبت به فروش آن اقدام نکرده باشد.
لازم به ذکر است آندسته از هموطنانی که هنوز شماره حسابی را برای دریافت سود معرفی نکرده اند می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه سجام به نشانی: www.sejam.ir شماره حساب خود را اعلام نموده یا از طریق مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir مشخصات حساب خود را تکمیل کنند.
همکاران ما در مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه ۱۵۶۹ آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما عزیزان در این زمینه هستند.

بیشتر بخوانید:
∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *