توییت یوتیوبر مشهور روند صعودی قیمت اتریوم را تقویت کرد

پس از رشد قیمت اتریوم در روزهای اخیر، یکی از چهره‌های مشهور یوتیوب با نام کاربری «KSI»، خطاب به ۶.۵ میلیون دنبال‌کننده خود کلمه «اتریوم» را توییت کرد. به‌گفته کارشناسان این توییت او باعث تقویت روند اتریوم شد. نام کامل این یوتیوبر «Olajide Olayinka Williams ‘JJ’ Olatunji» است.
به گزارش نیوز بی‌تی‌سی، این یوتیوبر مشهور در توییتر بیش از ۶.۵ میلیون دنبال‌کننده دارد و پس از رشد قیمت اتریوم در توییتی مختصر نوشت:
اتریوم.
پس از انتشار این کلمه، ده‌ها هزار نفر آن را لایک کردند و هزاران نفر هم نظرشان را زیر پست KSI منتشر کردند. برخی از این نظرات مطالب طنز در مورد اتریوم بود و برخی دیگر هم قصد داشتند در مورد اتریوم اطلاعاتی را به KSI‌ بدهند.
به نظر می‌رسد این اولین بار باشد که KSI در مورد اتریوم اظهارنظر می‌کند. با جستجویی ساده در گوگل می‌توان فهمید که او تا به حال در مورد ارزهای دیجیتال مطلبی بیان نکرده است.
هنوز مشخص نیست که KSI‌ خود روی اتریوم سرمایه‌گذاری کرده است یا تنها به‌دنبال جلب توجهی بوده است که این روزها متوجه بازار ارزهای دیجیتال است. او را می‌توان آخرین فرد مشهوری دانست که در وضعیت صعودی بازار، در این باره اظهارنظر کرده است.
لاجیک (Logic)، رپر مشهور، سال گذشته اعلام کرد که روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است. اگر هنوز بیت کوین‌های خود را نفروخته باشد، احتمالاً سرمایه‌اش ۱۵۰ درصد بیشتر شده باشد. لاجیک هنوز در این باره اظهارنظری نکرده است.
کارشناسان و تحلیل‌گران بازار معتقدند که احتمال افزایش قیمت بیت کوین در ماه‌های آتی وجود دارد. این مسئله به‌نوعی جلب توجه KSI به‌سمت این رمز ارز را توجیه می‌کند.
یکی از معامله‌گران دارایی‌های دیجیتال با انتشار نمودار زیر، اعلام کرد که اتریوم برای عبور از ۱,۴۰۰ دلار با مقاومت چندانی روبه‌رو نیست؛ این یعنی، اتریوم هم با عبور از اوج قیمت خود می‌تواند مانند بیت کوین وارد فاز کشف قیمت شود. این فاز هنگامی آغاز می‌شود که یک دارایی به بخش‌هایی از نمودار وارد شود که پیش از آن در آنجا نبوده است.
گفته می‌شود که اصلی‌ترین مقاومت اتریوم در محدوده ۱,۳۵۰ دلار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *