خرید زمین در Upland + نحوه ورود به آپلند + قیمت زمین های اپلند

Upland یکی از بزرگترین پلتفرم‌های متاورس با بیش از 150000 عضو فعال در ماه بوده که در راه تبدیل شدن به محبوب ترین پلتفرم متاورس در جهان است. Upland به سرعت در حال توسعه اولین اقتصاد دیجیتالی در جهان بوده که در آن کاربران ممکن است در یک اقتصاد پر رونق متمرکز بر تجارت دارایی و شرکت‌های درون پلتفرم فعالیت کنند. Upland، متاورسی است که به مکان‌های واقعی مرتبط می‌شوند و کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی مختلف مانند NFT‌ها را در آن خرید و فروش کنند. در این مقاله در مورد زمین های آپلند نحوه خرید زمین در متاورس اپلند صحبت خواهیم کرد.
اپلند متاورس (Upland Metaverse) چیست؟
Upland یک پلتفرم متاورس است که به شما امکان می‌دهد توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFT‌ها را در آن خرید و فروش کرده و برای خرید املاک دیجیتالی از آن‌ها استفاده کنند. کاربران می‌توانند زمین‌ها و دارایی‌های دیجیتالی را در این پلتفرم خرید و فروش کنند. این متاورس همچنین به صاحبان زمین دیجیتالی اجازه می‌دهد تا با ایجاد خانه ایده آل خود یا راه اندازی یک شرکت مجازی، کوین‌های UPX به عنوان پاداش به دست آورند.
همچنین کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال موجود در پلتفرم را با استفاده از رمز ارز (UPX) خریداری کنند. از سوی دیگر، توکن‌های UPX، توکن‌هایی بسیار کاربردی در این پلتفرم هستند. این بدان معناست که این توکن‌ها در پلتفرم استفاده می‌شوند و نمی‌توان آنها را حذف کرد. همچنین، Upland راه حلی دیگر برای کاربرانی که مایل به کسب درآمد و سود از متاورس هستند ارائه می‌دهد: “خرید املاک با USD”. یعنی آن‌ها می‌توانند از این ابزار برای فروش خانه‌ها و محصولات مجازی با ارز UPX یا ارز فیات استفاده کنند.
دارایی‌های مجازی در این پلتفرم، درواقع یک نوع دیجیتالی از معادل‌های واقعی خود در نظر گرفته می‌شوند، که موقعیت این دارایی در Upland با موقعیت مشابه در دنیای واقعی مطابقت دارد. علاوه بر این، Upland به کاربران این امکان را می‌دهد که هرچیزی را در متاورس منحصر به فرد آن بازسازی و پیاده سازی کنند.
Upland علاوه بر این ویژگی‌ها، قابلیت کسب سود و درآمد با فروش NFT را فراهم می‌کند. این پلتفرم بازی‌هایی ارائه می‌دهد که در مرورگر ویندوز، اندروید و iOS قابل اجرا هستند.
بنیانگذار متاورس Upland چه کسی است؟
پلتفرم Upland توسط Uplandme, Inc، یک شرکت مستقر در سیلیکون ولی(Silicon Valley) با پشتیبانی سازمان‌هایی مانند Block، one (سازندگان بلاک چین EOS) و برخی از شرکت‌هایی که در صنایع بازی، املاک و فناوری فعالیت می‌کنند، ایجاد شده است و اداره می‌شود.
این شرکت توسط Idan Zuckerman، Mani Honigstein و Dirk Lueth تأسیس شد و متخصصانی از سراسر جهان و همچنین یک بخش توسعه در اوکراین را شامل می‌شود.
ماموریت Upland این است که مالکیت اموال مجازی را در دنیای واقعی به کاربران بدهد تا بتوانند از آن استفاده کنند. افراد می‌توانند این املاک را معامله کنند یا هر طور که می‌خواهند آن‌ها را توسعه دهند. به عبارتی می‌توان گفت متاورس Upland دنیایی موازی با دنیای ما است که در آن افراد می‌توانند با استفاده از توکن‌های EOS و UPX، املاک مجازی را خریداری کنند و بفروشند. این املاک بر اساس مکان‌های واقعی هستند و بازار، ارزش آن‌ها را تعیین می‌کند.

نحوه کار متاورس آپلند چگونه است؟
متاورس Upland می‌تواند از طریق یک مرورگر وب یا یک برنامه موبایل قابل دسترس باشد. Upland مقدار محدودی UPX در اختیار کاربران جدید قرار می‌دهد تا بتوانند در این پلتفرم بازی کنند. کاربران یک شهر را انتخاب می‌کنند و سپس به املاک رزرو شده برای بازیکنان جدید می‌روند. آنها ممکن است تصمیم بگیرند که یکی از مکان‌های اولیه را با بودجه رایگان محدود خود خریداری کرده یا وجوهی را در بازی سرمایه گذاری کنند (4.99 دلار برای 5000 UPX) تا سرمایه اولیه خود را افزایش دهند و املاک بهتری خریداری کنند.
آموزش‌ها کاربران جدید را در فرآیند کسب UPX بیشتر راهنمایی می‌کنند. این راهنما، نحوه عملکرد متاورس و راهکارهای جمع آوری 10000 UPX برای دستیابی به رتبه Uplander را نشان می‌دهد.
در حال حاضر، ویژگی خرید زمین در متاورس اپلند به دلار تنها برای 100 Uplanders در دسترس است. این رقم در آینده به طور پیوسته افزایش خواهد یافت. Upland برای سرمایه گذاران مشتاق املاک و مستغلات بسیار جذاب خواهد بود.
تاریخچه خرید و فروش در آپلند
سه کارآفرین به نام‌های درک لوت، مانی هونیگشتاین و ایدان زاکرمن در سال 2018 آپلند را با نام Uplandme تأسیس کردند. آنها به سرعت بیش از 1.8 میلیون دلار سرمایه برای شروع بازی خود جمع آوری کردند. این بازی در سال 2020 در نسخه بتا منتشر شد.
برخلاف بسیاری دیگر از بازی‌های مرتبط با املاک مجازی، آن‌ها مفهومی شبیه به مونوپولی را در نظر گرفتند و آن را در دنیای واقعی قرار دادند. اگر بخواهید آن را خریداری کنید، NFT تأیید می‌کند که شما مالک معادل مجازی یک ملک واقعی هستید. شما می‌توانید از پول واقعی از جیب خود برای خرید املاک در دنیای مجازی استفاده کنید که بعداً می‌توانید آن را به دیگران بفروشید.
از زمان راه اندازی، جامعه Upland به طور پیوسته در حال رشد بوده و به یکی از بزرگترین بازی‌های املاک مجازی در بلاک چین تبدیل شده است. با یک جامعه وفادار از مالکان مجازی و تعداد انبوهی از بازیکنان فعال روزانه، به جرات می‌توان گفت Upland برای رشد و پیشرفت در سال‌های آینده آماده شده است.
خرید زمین های آپلند با توکن UPX
توکن‌های UPX را می‌توان فقط در بازی خریداری کرد. این رمز ارز در طول توزیع ماهانه جوایز به کاربرانی که مالک دارایی هستند و همچنین زمانی که از UPX با تبدیل به دلار آمریکا برای خرید زمین در متاورس اپلند خریداری استفاده می‌کنند، ایجاد می‌شود. در نتیجه، وقتی کاربران برای خرید املاک به UPX بیشتری نیاز دارند، عرضه توکن افزایش می‌یابد.
کاربران در Upland می‌توانند املاک و مستغلات مجازی را که مطابق با آدرس‌های دنیای واقعی است خریداری کنند. NFT‌های Upland از این نظر غیر معمول هستند زیرا آدرس‌های دنیای واقعی محدود خواهند بود. انحلال بازار UPX تعیین کننده قیمت گذاری NFTها است. به عبارت دیگر، نیروهای بازار برای UPX بر قیمت گذاری NFT تأثیر دارند.
مالکیت دارایی‌ها در Upland چگونه مشخص می‌شود؟
همانطور که پیشتر گفتیم، NFT‌های موجود در Upland، قطعه زمین و املاک را در دنیای واقعی نشان می‌دهند. می‌توانید روی هر NFT در بازی کلیک کنید تا جزئیات دارایی آن را ببینید، هر کدام با رنگ‌هایی بر اساس وضعیت مالکیت مشخص شده‌اند:

آبی تیره – دارایی‌هایی که شما مالک آن هستید.
آبی روشن – دارایی‌های متعلق به آن‌ها که در بازار نیستند اما برای پیشنهادات بازار در دسترس هستند.
سبز روشن – املاکی برای فروش که در حال حاضر مالکی ندارند.
سبز تیره – املاکی که توسط مالک آنها برای فروش گذاشته شده است.
خاکستری – زمین‌های Fair Start Act (FSA) که برای تازه واردان بازی در دسترس است. خاکستری همچنین می‌تواند نشان دهنده زمین‌هایی باشد که در حال حاضر در دسترس نیستند.

انواع زمین متاورس اپلند کدام است؟
همانطور که اشاره کردیم، زمین‌ها و املاک در Upland با رنگ‌های مختلف مشخص شده‌اند. هر رنگ معنی و مفهوم متفاوتی دارد. بنابراین، قبل از خرید زمین در متاورس اپلند، باید بفهمید که هر یک از این رنگ‌ها چه معنایی خواهند داشت.
زمین‌های Upland به دو بخش زیر طبقه بندی می‌شوند:

Minted – متعلق به سایر بازیکنان است.
Unminted – هرگز صاحبی نداشته‌اند.

همچنین همه زمین‌های Upland با رنگ‌های مشخصی نمایش داده می‌شوند که هرکدام را در ادامه توضیح می‌دهیم:
زمین‌های با رنگ سبز روشن
دارایی‌های قفل نشده و غیرقابل اصلاح. می‌توانید آن را مینت کرده و سپس ملک را مستقیماً از Upland خریداری کنید. قیمت ملک با تجزیه و تحلیل داده‌های بازار واقعی تعیین می‌شود. برای خرید ملک باید به اندازه کافی توکن UPX در حساب خود داشته باشید.
زمین‌های FSA
هنگامی که در Upland گشت و گذار می‌کنید، دارایی‌های بسیاری را خواهید دید که با FSA مشخص شده‌اند. این ویژگی‌ها برای بازیکنان جدید محفوظ است. این بدان معناست که فقط بازیکنان جدید (بازدید کنندگان و Uplanders) به خرید FSA دسترسی دارند. پس از تبدیل شدن به Pro، یعنی داشتن دارایی خالص ۱۰۰۰۰۰ UPXیا بیشتر، دیگر نمی‌توانید زمین‌های FSA را خریداری کنید.
زمین‌های با رنگ سبز تیره
املاک تحت مالکیت و مینت شده، در حال حاضر در بازار ثانویه برای فروش فهرست شده است.
زمین‌های با رنگ آبی
املاک مینت شده متعلق به بازیکنان Upland. این املاک در بازار ثانویه ثبت نشده‌اند، اما همچنان می‌توانید پیشنهاد خرید را برای صاحب ملک ارسال کنید.
زمین‌های با رنگ آبی تیره
املاک مینت شده، که در حال حاضر متعلق به شما است.
زمین‌های با رنگ خاکستری
دارایی‌های قفل شده و مینت نشده که هنوز برای مینت شدن باز نشده‌اند. علاوه بر این، هر شهر دارای برخی از املاک قفل شده است که برای فروش و حراج‌های آینده Landmark رزرو می‌شود.
زمین‌های کمیاب
برخی از زمین‌ها کمیاب هستند که به طور قابل توجهی بر ارزش آن تأثیر می‌گذارد. زمین‌های کمیاب با جمع‌آوری تحقیقات و تجزیه و تحلیل داده‌ها در پس محبوبیت و ارزش تاریخی آنها تعیین می‌شوند.
تقسیم بندی املاک بر اساس کمیاب بودن آن ها
بر اساس کمیاب بودن، املاک در Upland به پنج دسته تقسیم شده‌اند:

استاندارد – اینها دارایی‌های رایج بدون ارزش تاریخی یا ارزش تاریخی کمی هستند.
محدود – شامل مناطق بزرگ و پرطرفدار مانند خیابان‌ها یا محله‌های معروف هستند.
انحصاری – شامل خیابان‌ها یا محله‌های شناخته شده با دسترسی محدود هستند.
کمیاب – کمیاب ترین املاک در Upland، که به طور کلی شامل تاثیرگذارترین مناطق در شهر هستند.
فوق العاده کمیاب – دارایی‌های بسیار کمیاب و منحصر به فرد در هر شهر.

نحوه ورود به آپلند
برای استفاده از Upland، ابتدا باید وارد صفحه اصلی پلتفرم شوید. در صفحه فرود، دکمه Enter Upland را خواهید دید. روی آن کلیک کنید و به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که صفحه ورود/ثبت نام برای پلتفرم است.
کاربران جدید می‌توانند با استفاده از گزینه Signup یک حساب کاربری ایجاد کنند. کاربران موجود می‌توانند با ارائه اطلاعات کاربری خود وارد سیستم شوند.
ثبت نام در پلتفرم Upland
اگر کاربر جدید Upland هستید، ابتدا باید با رفتن به صفحه ثبت نام یک حساب کاربری ایجاد کنید. برنامه از شما می‌خواهد که چند جزئیات اساسی برای ایجاد حساب کاربری ارائه دهید.

نام کاربری (4 تا 12 کاراکتر)
آدرس ایمیل
کلمه عبور

پس از وارد کردن مشخصات فوق، یک ایمیل تایید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. آدرس ایمیل خود را تأیید کنید و وارد شوید.

اکنون می‌توانید صفحه فرود Upland را مشاهده کنید. این پلتفرم ممکن است به شما یک جایزه عضویت در قالب توکن بومی UPX ارائه دهد. پاداش خود را جمع آوری کنید. می‌توانید از آن در خرید دارایی‌های درون بازی استفاده کنید.
مانند هر بازی، اینجا نیز باید یک آواتار تنظیم کنید. کاربران جدید می‌توانند آواتارهای خود را از مجموعه از پیش تعریف شده توسط پلتفرم انتخاب کرده یا آواتار اختصاصی خود را ایجاد کنند.
خرید UPX لپلند
UPX ارز بومی پلتفرم آپلند است و دارای چندین ابزار کاربردی در داخل اکوسیستم Upland خواهد بود. کاربران می‌توانند از آن برای خرید املاک، خرید NFT از فروشگاه Upland، انجام معاملات در بازار و موارد دیگر استفاده کنند. اما در بازار خارج قابل معامله نیست. این بدان معناست که استفاده از توکن به شدت محدود به Upland است و هیچ ارزشی خارج از آن ندارد.
کاربران می‌توانند توکن‌های UPX بیشتری را با کلیک بر روی دکمه دریافت UPX به دست آورند. پس از کلیک بر روی این دکمه، فروشگاهی باز می‌شود که در آن می‌توانید بسته‌های مختلف را برای خرید توکن UPX مشاهده کنید.

بسته خود را انتخاب کرده و شرایط و ضوابط را تأیید کنید. در مرحله بعد، می‌توانید روش پرداخت هزینه خرید خود را انتخاب کنید. این برنامه دو روش را به شما ارائه می‌دهد:

پرداخت با پی پال – با استفاده از حساب پی پال خود پرداخت کنید.
پرداخت با کریپتو – با استفاده از ارزهای دیجیتال مختلف پرداخت کنید.

 
اگر می‌خواهید با استفاده از رمزارز موجود خود پرداخت کنید، گزینه دوم یعنی Pay With Crypto را انتخاب کنید.
در مرحله بعد، برنامه گزینه‌هایی برای انتخاب دارایی‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آنها برای پرداخت این خرید استفاده کنید. دارایی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اکنون برنامه کد QR و آدرسی را نشان می‌دهد که می‌توانید مبلغ مورد نظر را در آن ارسال کنید. مبلغ نمایش داده شده بر روی صفحه را انتقال دهید و حساب شما با توکن UPX واریز می‌شود.

پس از تکمیل اولین خرید خود، دوباره 100 توکن UPX در حساب خود دریافت خواهید کرد.
هنگامی که به اندازه کافی توکن UPX در حساب خود داشته باشید، از شما خواسته می‌شود که شهری را برای شروع سفر خود در Upland انتخاب کنید. شهر خود را هوشمندانه انتخاب کنید. اگر شهری را که قبلا انتخاب کرده بودید دوست نداشتید، باید برای رفت و آمد به شهر دیگری با قطار، هواپیما یا اتوبوس هزینه کنید.
خرید زمین در متاورس اپلند
برای خرید زمین در Upland، پس از ثبت نام و شارژ حساب کاربری خود طبق مراحل بالا، باید به روش زیر اقدام کنید:
اولین مرحله، یافتن یک ملک در Upland است. یک ملک موجود در نقشه را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. اگر ملک برای فروش موجود باشد، قیمت آن را به صورت UPX مشاهده خواهید کرد
اگر قیمت درج شده و قیمت فروشنده برای شما قابل قبول است، روی دکمه خرید کلیک کرده و خرید را تایید کنید. ملک بلافاصله به مجموعه شما منتقل می‌شود.
اگر قیمت خرید زمین در متاورس اپلند درج نشده است، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه «Offer» پیشنهاد خود را ارائه دهید.

پس از کلیک بر روی دکمه Offer، پنجره جدیدی ظاهر می‌شود و شما می‌توانید بین پیشنهاد UPX یا Property switch یکی را انتخاب کنید. اگر پیشنهاد UPX را انتخاب کردید، قیمتی را که در نظر دارید تایپ کنید و روی «ایجاد پیشنهاد» کلیک کنید. در غیر این صورت، برای پیشنهاد نوع ملک، یکی از املاکی را که می‌خواهید معامله کنید، انتخاب کرده و روی «ایجاد پیشنهاد» کلیک کنید.
سپس مالک، این گزینه را خواهد داشت که پیشنهاد شما را بپذیرد، رد کند یا مخالفت کند.
انتخاب زمین در Upland Marketplace
با آگاهی از رنگ‌های متنوع زمین‌های مختلف، اکنون می‌توانید زمین مورد نظر خود را خریداری کنید. نقطه شروع شما باید جستجو برای املاک ارزان تر و زمین‌های FSA باشد. زمین‌های FSA برای بازیکنان جدید است و گران نیستند. بازیکنان کمتری برای خرید این زمین‌ها اقدام می‌کنند که باعث کم شدن قیمت أن‌ها می‌شود.
برای خرید زمین در Upland باید UPX در حساب کاربری خود داشته باشید که واحد پول رسمی Upland محسوب می‌شود.
معاملات املاک ستون فقرات Upland است و همه دارایی‌های موجود در بازی شبیه به املاک در دنیای واقعی هستند که هنگام مشاهده از طریق Google Street View ظاهر می‌شوند. به عنوان یک شروع، توصیه می‌شود قبل از رفتن به مناطق گران قیمت، از مناطق ارزان تر مانند بروکلین و فرزنو برای خرید زمین در متاورس اپلند شروع کنید.

برای معامله ملک در آپلند، باید با اصول خرید و فروش ملک آشنا بود. به عنوان مثال، می‌توانید املاک ارزان قیمت بخرید و آنها را با قیمت‌های بالاتر بفروشید. پس از تسلط بر آن، تجارت ملک در Upland بسیار آسان خواهد بود.
خرید زمین مینت شده در آپلند
برای اینکه بتوانید زمین مینت شده در Upland بخرید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

منوی اموال مینت شده را انتخاب کنید.
در منو، اطلاعات ضروری مربوط به زمین وجود خواهد داشت.
هنگامی که با قیمت فروشنده موافق بودید، روی “خرید” کلیک کنید.
در نهایت، اگر قیمت برای شما قابل قبول نبود، روی «ایجاد پیشنهاد» کلیک کنید. پس از آن اگر فروشنده با پیشنهاد شما موافقت کرد، می‌توانید زمین مورد نظر را خریداری کنید.

قیمت زمین در آپلند
1000 UPX معادل 1 دلار در متاورس Upland است. قیمت بیشتر املاک در Upland بین 6000 تا 10000 دلار است اما در بیشتر موارد می‌تواند بسیار بالاتر برود.
قیمت‌ها با توجه به مساحت و متراژ زمین می‌تواند متفاوت باشد. قیمت زمین‌های دیجیتال در حال افزایش است و قیمت‌ها هر سال به طور ناگهانی رشد می‌کنند. UPX هنوز پول واقعی نیست اما می‌تواند به پول واقعی در آینده تبدیل شود.
چگونه زمین مجازی خود را در آپلند بفروشیم؟
اگر می‌خواهید یکی از املاک خود را در Upland بفروشید، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

روی آواتار خود کلیک کنید: وارد حساب کاربری Upland Metaverse شوید، روی آواتار خود که در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش قابل مشاهده است کلیک کنید.
دسترسی به برگه Assets: هنگامی که روی آواتار خود کلیک کردید، یک پنجره در وسط صفحه ظاهر می‌شود که حاوی جزئیات حساب کاربری شما است. در کنار برگه «جزئیات»، برگه‌ای به نام «Assets» را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.

انتخاب ملک: از لیست دارایی‌ها، روی ملکی که می‌خواهید بفروشید کلیک کنید. سپس، قیمتی را که می‌خواهید آن را بفروشید تعیین کرده و روی دکمه «فروش» کلیک کنید. هنگامی که شخصی ملک شما را خریداری کرد، UPX بلافاصله به حساب شما واریز می‌شود.

مقایسه Upland با Decentraland برای خرید زمین
Decentraland یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب متاورس برای خرید و فروش زمین‌های مجازی و فعالیت در دنیای متاورس است همانطور که مشاهده کردید، Upland ویژگی‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین دلیل قصد داریم تفاوت‌های اصلی Upland Metaverse و Decentraland را در این بخش شرح دهیم.
Upland مبتنی بر بلاک چین EOS و اما Decentraland مبتنی بر بلاک چین اتریوم است، بنابراین هزینه‌ها در Decentraland بیشتر است. کاربران می‌توانند زمین‌های مجازی را در هر دو متاورس خرید و فروش کنند.
Decentraland یک دنیای مجازی بوده که کاملاً توسط سازندگان ساخته شده است و شباهت‌های بسیار کمی از نظر بصری با دنیای واقعی دارد، در حالی که Upland یک دنیای مجازی با نشانه‌های دنیای واقعی است که آن را منحصر به فرد می‌کند.
Decentraland همچنین بیشتر بر روی محتوای تولید شده توسط کاربر متمرکز است، در حالی که Upland بیشتر بر روی ارائه دنیای مجازی برای کاوش افراد تمرکز دارد.
Upland همچنین روی اقلام کلکسیونی تمرکز دارد، با تنوع بیشتری از اقلام قابل خرید، فروش یا معامله. این پلتفرم یک ارز بومی به نام UPX دارد که برای خرید، فروش یا تجارت دارایی‌های مجازی در بازی استفاده می‌شود.
در مقابل، Decentraland از دو توکن، MANA و LAND استفاده می‌کند. MANA برای خرید دارایی‌های مجازی در بازی استفاده می‌شود و LAND برای املاک مجازی به کار می‌رود.
Upland به شما امکان می‌دهد پویایی بازار را در مکان‌های خاص ارزیابی کنید. در مقابل، در Decentraland، کاربران باید به بازخورد جامعه اعتماد کنند تا برای ارزش دارایی خود ایده بگیرند.
از نظر گیم پلی، Upland بیشتر بر روی جمع آوری و تجارت متمرکز است، در حالی که Decentraland بیشتر بر روی اکتشاف و تعامل اجتماعی تمرکز دارد.
سخن پایانی
Upland راه‌های سودآوری را برای کسب توکن‌های UPX ارائه می‌کند، هم از طریق مالکیت دارایی در Upland که به صورت غیرفعال UPX تولید می‌کند، هم از طریق فروش زمین‌های مجازی به منظور کسب سود. بنابراین اگر به دنبال یک راه سرگرم کننده و آسان برای سرمایه گذاری در متاورس و NFT هستید، Upland قطعا پلتفرم مناسبی خواهد بود. خرید زمین در متاورس اپلند هنوز در مراحل اولیه است و انتظار داریم در سال‌های آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم.
قیمت‌ها در حال حاضر ممکن است بالا باشد زیرا بسیاری از گزینه‌های ارائه شده به صورت آزمایشی هستند. در Upland می‌توانید با استفاده از مراحل ذکر شده زمین‌های مجازی را خریداری کنید. سرمایه گذاری روی زمین‌های مجازی می‌تواند سودآور باشد. با این حال، قبل از هر اقدامی تحقیق کنید و انتخاب عاقلانه‌ای داشته باشید.
سوالات متداولزمین های آپلند (Upland Metaverse) چیست؟Upland یک پلتفرم متاورس است که به شما امکان می‌دهد توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFT‌ها را در آن خرید و فروش کرده و برای خرید املاک دیجیتالی از آن‌ها استفاده کنند.بنیانگذار متاورس Upland چه کسی است؟پلتفرم Upland توسط Uplandme, Inc، یک شرکت مستقر در سیلیکون ولی(Silicon Valley) با پشتیبانی سازمان‌هایی مانند Block، one و توسط Idan Zuckerman، Mani Honigstein و Dirk Lueth تأسیس شد.هدف Upland چیست؟ماموریت Upland این است که مالکیت اموال مجازی را در دنیای واقعی به کاربران بدهد تا بتوانند از آن استفاده کنند. افراد می‌توانند این املاک را معامله کنند یا هر طور که می‌خواهند آن‌ها را توسعه دهند.قیمت زمین در Upland چقدر است؟قیمت بیشتر املاک در Upland بین 6000 تا 10000 دلار است اما در بیشتر موارد می‌تواند بسیار بالاتر برود.خرید زمین متاورس اپلند چگونه انجام می‌شود؟برای خرید زمین در Upland، ابتدا باید ثبت نام کرده حساب کاربری خود را شارژ کنید. سپس یک ملک موجود در نقشه را پیدا کنید. اگر قیمت درج شده و برای شما قابل قبول است، روی دکمه خرید کلیک کنید. اگر قیمت درج نشده است، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه «Offer» پیشنهاد خود را ارائه دهید.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۳۵ رای)

۴.۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *