خیزش نیوز – پیتر برانت: بازار خرسی دوج کوین به پایان رسیده است!



خیزش نیوز – حسین عسکری؛ پیتر برانت معامله گر کهنه کار تحلیل خود را از دوج کوین به اشتراک گذاشت. برانت از سال ۱۹۷۵ تاجر حرفه ای معاملات آتی و فارکس بوده است. او یک طراح نمودار و نویسنده گزارش فاکتور است. او بازارهای مختلفی از جمله آتی داو جونز، اوراق قرضه، ذرت، نفت خام، گندم اروپایی، اوزاکا داو، دلار آمریکا و شکر را معامله می کند.
پیتر برانت با به اشتراک گذاشتن نموداری از دوج کوین نوشت: بازار نزولی دوج کوین که در ماه می سال گذشته آغاز شد، به پایان رسیده است.

با این حال، برانت با یک توییت دیگر به معامله‌گران هشدار داد که فرض نکنند پایان یک بازار نزولی به‌طور خودکار به معنای شروع بازار صعودی است.
 او ادامه داد: یک اشتباه رایج که توسط معامله گران تازه کار انجام می شود این است که فرض می کنند پایان مرحله نزولی یک بازار به طور خودکار سیگنال شروع یک بازار صعودی است. این فرض اغلب اشتباه است.
برخی از افراد به توییت او پاسخ دادند و اشاره کردند که ممکن است این یک شکست فیک باشد و یک دوره تثبیت بعدی می تواند تعیین کند که قیمت دوج کوین واقعا به کجا می رود. بسیاری بر این باورند که پامپ اخیر دوج کوین، تاثیر ایلان ماسک (the Elon effect) است که از خرید توییتر توسط او نشات می‌گیرد.
قیمت دوج کوین پس از تصاحب توییتر توسط ماسک شروع به افزایش کرد. این میلیاردر که گاهی در جامعه دوج کوین با نام پدر دوج‌کوین شناخته می‌شود، روز پنجشنبه خرید محبوب ترین رسانه‌ اجتماعی را تکمیل کرد.
 در گذشته، وقتی که ایلان ماسک از دوج کوین حمایت می کرد قیمت آن افزایش می یافت.
ایلان ماسک قبلاً فاش کرده بود که سه رمز ارز بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را هولد می‌کند. مدیرعامل تسلا در ماه ژوئن تأیید کرد که به خرید و حمایت از دوج کوین ادامه می‌دهد و در چندین مورد اظهار داشت که دوج کوین دارای پتانسیل زیادی است.
شرکت خودروهای برقی او، تسلا، دوج کوین را برای برخی کالاها می پذیرد، همچنین شرکت بورینگ ( شرکت حمل ونقل زیر زمینی) که یکی دیگر از شرکت های ایلان ماسک است برای برخی از خدمات خود، پرداخت با دوج کوین را می پذیرد.
 سایت فروش کالا شرکت اسپیس ایکس هم مدتی است که دوج کوین می‌پذیرد.
در ماه می، ایلان ماسک گفت که ایده مارک کوبان در مورد استفاده از دوج کوین برای حل مشکلات اسپم توییتر ایده بدی نیست.
در زمان نگارش این گزارش، دوج کوین با قیمت ۰.۱۱۶۲۶۳ دلار معامله می شود که طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۹ درصد کاهش داشته است اما در هفت روز گذشته ۹۵ درصد رشد داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *