زومیت – فروش بالای شیائومی در روز مجردها؛ اپل در جایگاه دوم قرار دارد


خیزش نیوز –
براساس اطلاعات منتشر شده توسط JD.com، بزرگ‌ترین خرده‌فروشی آنلاین چینی، ۱۱ نوامبر که روز مجردها نام‌گذاری شده‌ برای بعضی شرکت‌ها سود مالی خوبی به همراه داشته است. شیائومی بیشترین فروش گوشی را داشته و اپل در رتبه دوم و آنر در رتبه سوم قرار دارند.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، سه گوشی پرفروش صدر جدول، ردمی K40 معمولی، آیفون ۱۳ و ردمی 9A بودند. به علت عملکرد عالی و تنوع محصولات شیائومی، این شرکت موفق شد ۹ مورد از ۲۰ جایگاه موجود در فهرست را از آن خود کند. گوشی‌های هوشمند مذکور شامل مدل‌های مختلف ردمی و می می‌شوند که قیمت‌های مختلفی نیز دارند. آمار نشان می‌دهد که کاربران واقعا گوشی‌های ردمی نوت خود را دوست دارند، زیرا اخیرا نیز سه نسل جدید از آن فروش بالایی داشته است.
جالب است بدانید که اسپین‌آف‌ها توانستند از شرکت‌های مادر (سابق) خود بهتر عمل کنند؛ ردمی بهتر از می فروخت، ریلمی بیشتر از اوپو جلو رفت، iQOO بهتر از ویوو عمل کرد و در نهایت آنر که اکنون مستقل شده نیز از هواوی پیشی گرفت.

مقاله‌ی مرتبط:

ردمی نوت 11 در بازارهای جهانی با پردازنده اسنپدراگون و طراحی به‌روز شده عرضه خواهد شد

JD.com همچنین تفکیک دقیقی را در بخش‌های قیمت و گوشی‌های اصطلاحا گیمینگ ارائه کرده است. در بخش گران‌قیمت‌تر میت X2 تاشو دیده می‌شود و میت ۴۰ RS و گلکسی زد فلیپ ۳ آن را همراهی می‌کنند. همچنین ایسوس راگ فون ۵ جلوتر شیائومی بلک شارک ۴ و بلک شارک ۴ اس بود.
فاصله میان ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ یوان نیز در اختیار آیفون‌ها بود، درحالی‌که شیائومی می ۱۱ در میان پرچم‌دارانی که قیمت کمتر از ۵۰۰۰ یوان دارند، برنده شد.
∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *