معرفی بازی League Of Kingdoms و نحوه کسب درآمد از آن

فهرست این مقاله
بازی لیگ پادشاهان (League of kingdoms) چیست؟
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر در گذشته زندگی می‌کردید و یک قلمرو پادشاهی داشتید آن را چطور اداره می‌کردید؟ قطعا کسب چنین تجربه‌ای باید بسیار جذاب باشد. با انجام بازی League of kingdoms شما می‌توانید یک قلمرو برای خود داشته باشید، آن را گسترش دهید، منابع خود را افزایش دهید و به طور کلی پادشاهی کنید. این بازی جذاب علاوه بر تجربه‌ی جالبی که برای شما به همراه دارد در دسته‌ی بازی‌های Play to earn قرار می‌گیرد، به زبان ساده شما با این بازی هم لذت خواهید برد و هم اینکه درآمدی را با توجه به مهارت و زمانی که برای این بازی صرف می‌کنید به دست خواهید آورد.
بازی League of kingdoms یک بازی MMO است (Massively Multiplayer Online game)، درواقع تعداد زیادی از افراد در سطح جهان می‌توانند باهم این بازی را انجام دهند. تیم بازی مدعی هستند که لیگ آف کینگدامز اولین بازی بلاک چینی با سبک MMO است. آنچه در بخش بعدی می‌خوانید خلاصه‌ای بسیار کلی از آن چیزی است که قرار است در بازی اجرا شود.
Fight for hegemony
برای بالا بردن قدرت، شهرت و اعتبار با دیگر مبارزان خواهید جنگید برای این کار شما باید یک پادشاهی و ارتشی قوی بسازید و به این ترتیب بر دیگر پادشاهی‌ها و هیولاها پیروز شوید.
Expand your alliance’s territory
به یک گروه از پادشاهی‌ها (Alliance) بپیوندید و سپس برای بالا بردن منابع و قلمرو اتحاد خود بجنگید.
Elect your leaders
همچنین شما می‌توانید رهبران خود را به صورت کاملا شفاف و با کمک بلاک چین انتخاب کنید و در صورتی که ایده‌ی خاصی در اجرا و سیاست‌های بازی دارید آن را به اشتراک بگذارید. در ادامه، این بازی کریپتویی را به  طور کامل معرفی خواهیم کرد.
آموزش بازی League of kingdoms به صورت گام به گام
ثبت نام در بازی League of kingdoms
پیش از هرچیز اجازه دهید به شما اطلاع دهیم که امکان انجام این بازی برای دارندگان گوشی‌های موبایل اندروید و IOS و همچنین به صورت تحت وب فراهم شده است. افرادی که قصد انجام بازی به صورت تحت وب را دارند کافی است که به وبسایت این بازی به آدرس www.leagueofkingdoms.com مراجعه کنند و سپس بر روی گزینه‌ی نارنجی‌رنگ Game Start کلیک کنند. برای اطمینان از اینکه وارد سایت اصلی بازی شده‌اید می‌توانید به وبسایت CoinmarketCap مراجعه کنید و از نوار جستجو توکن اصلی بازی League of kingdoms یعنی LOKA که مخفف League Of Kingdoms Arena است را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید. با رفتن به صفحه‌ی بازی می‌توانید با کلیک بر روی لینک سایت اصلی و یا صفحه‌ی بازی با اطمینان در آنها فعالیت کنید.

همچنین افرادی که قصد بازی از طریق گوشی‌های خود را دارند می‌توانند از لینک‌های زیر برای نصب بازی League of kingdoms بر روی گوشی‌های خود استفاده کنند و یا در همان صفحه‌ی اولیه‌ی وبسایت از لینک‌های مربوطه برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS، برنامه را دانلود کنند. Google Play برای گوشی‌های اندرویدی و گزینه‌ی App Store برای گوشی‌های آیفون است.
البته شما می‌توانید با مراجعه به Google Play و App Store بازی را به صورت مستقیم نیز دریافت کنید، به هرحال مسئله این است که نه تنها این بازی بلکه هر پلتفرم دیگری در حوزه‌ی بلاک چین را باید حتما از طریق منابع معتبر آن دریافت کنید چراکه کلاه‌برداری در این زمینه زیاد است.

دانلود نسخه اندروید بازی League Of Kingdoms:

دانلود نسخه Ios بازی League Of Kingdoms:

ما در این مقاله با تمرکز بر روی نسخه‌ی تحت وب، بازی League of kingdoms را آموزش خواهیم داد اما شما می‌توانید مطمئن باشید در صورت آموزش اصول بازی مشکلی با نسخه‌ی موبایلی آن نخواهید داشت چه بسا انجام آن برای شما راحت‌تر نیز باشد چراکه بازی بر روی گوشی به صورت روان‌تر اجرا می‌شود.
پس از کلیک بر روی گزینه‌ی Game Start در مرحله‌ی پیش، دانلود ۹ فایل برای اجرای بازی بر روی کامپیوتر انجام خواهد شد. این مرحله با توجه به سیستمی که از آن استفاده می‌کنید ممکن است چند دقیقه زمان ببرد.

پس از آنکه بخش‌های لازم برای اجرای بازی دانلود شدند، وقت آن می‌رسد که یکی از روش‌های ورود به بازی League of kingdoms را انتخاب کنید. Google به حساب گوگل، Apple حساب اپل، Facebook حساب کاربری فیسبوک، Email آدرس ایمیل و Guest به مهمان اشاره دارد. در صورتی که شما Guest را انتخاب کنید می‌توانید به عنوان یک مهمان در این پلتفرم بازی کرده و کسب درآمد کنید.

البته باید به این نکته توجه کنید که در صورتی که روش ورود به عنوان مهمان یعنی Guest را انتخاب کنید برای ورود به بازی در روز با محدودیت روبه‌رو خواهید شد، در نتیجه توصیه می‌شود که یکی دیگر از روش‌های ورود به بازی را انتخاب کنید. مطمئن باشید بازی League of kingdoms به قدری جذاب است که بخواهید آن را ادامه دهید.

با انتخاب یکی از روش‌ها پنجره‌ای باز می‌شود که از شما می‌خواهد برای اثبات اینکه شما یک انسان هستید و نه یک ربات گزینه‌ی موجود را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه به صورت خودکار به مرحله‌ی بعد منتقل خواهید شد.

در این مرحله نیز باید هر دو گزینه را فعال کنید تا به این ترتیب پلتفرم بازیLeague of kingdoms مطمئن شود که شما با قوانین و سیاست‌های بازی آشنا هستید و آنها را می‌پذیرید.

 
پس از پذیرش قوانین و سیاست‌های بازی در مرحله‌ی پیش حالا وقت آن رسیده است که یک نام کاربری با ۵ الی ۲۰ کاراکتر برای خود انتخاب کنید. نام کاربری خود را در کادر مربوطه تایپ کرده و سپس بر روی گزینه‌ی OK کلیک کنید تا به مرحله‌ی بعد منتقل شوید.

با انجام مراحل گفته شده حالا شما وارد محیط بازی شده‌اید، در اینجا شخصیتی انیمیشنی محیط بازی را برای شما معرفی می‌کند. در صورتی که بخواهید زودتر بازی را آغاز کنید می‌توانید بر روی گزینه‌ی SKIP در بالا و سمت راست تصویر کلیک کنید. البته می‌توانید با کلیک بر روی علامت پیکان نیز توضیحات داده شده برای معرفی و شروع بازی را بررسی کنید.

توکن های بازی League of kingdoms

توکن Land معرف زمین‌های موجود در بازی است، البته شما برای انجام بازی نیازی به خرید Land ندارید و می‌توانید صرفا با انجام بازی و جمع‌آوری منابع مختلف به درآمد برسید. اما به هرحال خرید زمین نیز یکی از روش‌های کسب درآمد در این بازی است. شما با خرید توکن Land و ارتقا زمین خود می‌توانید ارزش آن را چند برابر کرده و به این ترتیب با فروش آن سود بیشتری را کسب کنید. توکن DAI که برای خرید زمین‌ها در بازی League of kingdoms مورد استفاده قرار می‌گیرد، قابل معامله در صرافی‌های بایننس (BINANCE)، کوین بیس (Coinbase Exchange) و اف‌تی‌ایکس (FTX) است.

این توکن هنوز در بازی League Of Kingdoms فعال نشده است و قرار است به زودی به بازی اضافه شود.

توکن اصلی بازی LOKA است که می‌توانید آن را استیک کنید، معامله کنید و با ساتفاده از آن آیتم‌های مختلف را در بازی خریداری کنید. همچنین امکان رای دادن و پیشنهاد ایده‌های مختلف در این بازی تعبیه شده است که با کمک توکن LOKA انجام می‌شود. شما می‌توانید توکن LOKA را در صرافی‌های مختلفی از جمله کوکوین(Kucoin)، کوینکس (Coinex)، بایننس (Binance)، هات بیت(Hotbit)، گیت (Gate.io) و… معامله کنید.
صرافی‌های ایرانی بیت ۲۴ (bit24) و ایران بایننس (ibns) نیز از جمله صرافی‌هایی هستند که این رمز ارز را لیست کرده‌اند.
منابع بازی League of kingdoms
در بازی League of kingdoms منابع مختلفی وجود دارد که به طرق مختلف به دست می‌آیند. غذا، سنگ، چوب، طلا و الماس جز منابع هستند، الماس می‌تواند در معدن و یا موقعیت‌های خاص وجود داشته باشد. تهیه‌ی این منابع از دو راه ممکن است:

با ترتبیت یک ارتش و فرستادن نیرو برای به دست آوردن منابع بیشتر به دیگر قلمروها در سرتاسر قاره خواهید توانست که منابع خود را افزایش دهید. هر قلمرو پادشاهی دارای یک سطح است که منابع او با توجه به ظرفیت قلمرو برای داشتن منابع مطابقت دارد. شما می‌توانید با رفتن به مکان‌های خالی هم منابعی را به دست آورید، درواقع لازم نیست که حتما با حمله به دیگر قلمروها به هدف خود برسید. منابع در مکان‌های مختلف دارای تاریخ انقضا هستند و با رسیدن تاریخ انقضا، آن منابع حذف شده و در جای دیگر نمایان می‌شوند که شما می‌توانید با پیدا کردن آنها به راحتی و بدون مبارزه منابع خود را گسترش دهید.

در قلمرو پادشاهی

با ساخت ساختمان‌هایی برای ایجاد منابع که شامل غذا، سنگ، چوب و طلا هستند، می‌توانید بخشی از منابع موردنیاز خود در بازی را به دست آورید. تصویر منابع مختلف به همراه ساختمان‌های مربوطه برای به دست آوردن آنها که در بخش بیرونی قرار دارند، در زیر آمده است. البته با استفاده از Questها و صندوق‌های طلا و نقره نیز می‌توانید منابع خود را افزایش دهید.

روش های کسب درآمد از بازی League of kingdoms

فروش توکن‌های Land

شما می‌توانید یک توکن Land را خریداری کنید و سپس با توسعه‌ی آن و بالا رفتن ارزش آن اقدام به فروش آن کنید. باز هم یادآوری می‌کنیم که برای انجام بازی داشتن Land ضروری نیست و شما می‌توانید به راحتی و بدون صرف هیچ هزینه‌ای بازی را شروع کنید.

جمع‌آوری و فروش منابع (Resources)

با توسعه‌ی قلمرو و بالا بردن سطح ساختمان‌ها، شرکت در Questها، عضویت در نبردها و غارت دیگر قلمروها، منابع آنها را به دست آورید و با تبدیل کردن آنها به NFT به درآمد برسید.

پوسته‌ها را می‌توان به عنوان پوششی برای قلعه‌ها در نظر گرفت. Skinها نیز قابل تهیه در بازی هستند که می‌توانید آنها برای قلعه‌ی خود استفاده کرده و یا به فروش برسانید و از این طریق به درآمد برسید.

توکن Drago که هنوز به بازی اضافه نشده است یکی از روش‌های کسب درآمد در بازی به حساب می‌آید.

استیک کردن (Staking)

با به دست آوردن توکن LOKA در بازی می‌توانید آنها را استیک کنید و از این طریق پاداشی را در بازه‌های زمانی معین دریافت کنید.
نحوه شروع بازی League of kingdoms
گشتن در محیط اصلی قلمرو شما به این شکل است که با نگه داشتن کلیک چپ ماوس و درگ کردن می‌توانید بخش‌های مختلف آن را بررسی کنید، همچنین برای بزرگ‌نمایی و کوچک کردن تصویر می‌توانید چرخاننده‌ی وسط ماوس را بپرخانید.
اما اجازه دهید ابتدا همین صفحه را با هم بررسی کنیم، در بالا و سمت چپ تصویر نام کاربری خود را خواهید دهید، با کلیک بر روی آن گزینه‌های بیشتری برای شما نمایش داده خواهند شد. در کنار پروفایل سطح VIP خود را می‌بینید که بسیار مهم است. همچنین در سمت راست و بالای تصویر منابع خود و همچنین الماس‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید قابل مشاهده هستند. منابع در این بازی شامل ذرت (Food)، چوب (Lamb)، سنگ (Stone) و سکه‌ی طلا (Gold) هستند.
در سمت چپ تصویر و در بخش میانی چند ابزار را می‌بینید که به صورت عمودی لیست شده‌اند. چکش نقره‌ای، چکش طلایی، نقاب برای پرورش سربازان، انجام تحقیقات به ترتیب در این بخش آمده است.
در سمت راست تصویر چند گزینه در ردیفی افقی قرار گرفته‌اند که از راست به چپ عبارت‌اند از: Field که شما را به محیط بیرونی بازی می‌بد، Alliance که اتحادهای بازی هستند، Message که به گزارش‌ها و پیام‌هایی که سیستم یا دیگران برای شما ارسال می‌کنند اشاره دارد، در بخش Inventory دارایی‌های شما و نهایتا در بخش Quest می‌توانید Eventها و دیگر بخش‌هایی را ببینید که نقش مهمی در جمع‌آوری منابع در بازی League of kingdoms دارند.

در ابتدا با کلیک بر روی پروفایل خودتان در بالا و سمت چپ تصویر چنین پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد. شما می‌توانید اطلاعات کاربری خود را در اینجا مشاهده کنید و نام کاربری خود و یا تصویر پروفایل‌تان را تغییر دهید. برای این کار پس از رفتن به بخش پروفایل باید بر روی تب KINGDOM کلیک کنید. همان‌طور که می‌بینید کادر اول مربوط به نام کاربری است که با کلیک بر روی آیکن قلم در مقابل آن می‌توانید آن را ویرایش کنید. کادر دوم قدرت شما را نشان می‌دهد و در کادر سوم اتحادی (Alliance) که در آن عضو شده‌اید را به نمایش می‌گذارد. سعی کنید که حتما در یک اتحاد به عضویت درآیید چراکه جنگیدن با دیگرانی که به صورت گروهی حمله می‌کنند کار ساده‌ای نیست و احتمال شکست شما به صورت تک‌نفره بالا خواهد رفت. همچنین هیولاها و موجوداتی در منطقه‌ی بیرون از قلعه وجود دارد که امکان شکست آنها به صورت تک‌نفره میسر نیست.
در کادر بعد مدال‌های پیروزی که کسب کرده‌اید و در کادر بعد از آن سطح خدای شما مشخص می‌شود. در نهایت نیز امتیاز Action Point که به دست آورده‌اید برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. توجه داشته باشید که با انجام بازی League of kingdoms و کسب امتیازات بیشتر این مقادیر تغییر خواهند کرد.

اما اگر بر روی تب NFT در بالا کلیک کنید می‌توانید توکن‌های خود را به فروش برسایند. برای این کار باید حتما کیف پول خود را به بازی متصل کرده باشید.
با کلیک بر روی تب ACCUNT نیز می‌توانید اطلاعاتی از جمله نام کاربری، قدرت، سطح قلعه و VIP خودتان را مشاهده کنید.
با کلیک بر روی تب OPTION از بخش بالایی می‌توانید تنظیمات موردنظر خود را اعمال کنید. به عنوان مثال در صورتی که صدای بازی برای شما آزاردهنده است می‌توانید در صورت تمایل با خاموش کردن صدای پس زمینه (BGM) و صدای انجام فعالیت‌ها (Sound Effect) با آرامش بیشتری بازی را دنبال کنید.

یکی از روش‌های جمع کردن منابع مختلف در بازی League of kingdoms انجام عملیات مختلف در بخش Quest است که بسیار ساده است اما باید جدی گرفته شود چراکه کمک بزرگی به بالا رفتن منابع و در نتیجه درآمد شما خواهد کرد. برای کسب امتیازات این بخش پس از کلیک بر روی بخش Quest در پایین صفحه، پنجره‌ی جدیدی برای شما باز خواهد شد که امکان کسب امتیاز و جمع‌آوری منابع را به شما خواهد داد.

در این مرحله با کلیک بر روی تب‌هایی که یک عدد قرمز کنار آنها آمده است به بخشی می‌رسیم که عملیات مختلفی در آنها وجود دارد. با کلیک بر روی گزینه‌ی سبزرنگ CLAIM در برابر هر از موارد موجود، امتیازاتی مطابق آنچه در مقابل آن آمده به شما تعلق خواهد گرفت. این امتیازات و منابع به سادگی و طی چند بار در طی روز به شما داده می‌شود. پیشنهاد می‌شود که این منابع رایگان را از دست ندهید.

معرفی محیط بازی League of kingdoms
با ایجاد حساب کاربری در بازی لیگ آف کینگدامز شما صاحب یک قلمرو خواهید شد که مدیریت آن بر عهده‌ی شما است. در این قلمرو و با توجه به منابع و استراتژی شما در کنترل و گسترش منابع و همچنین حمله به دیگر قلمروها، امتیازات و پاداش‌هایی را دریافت خواهید کرد که قابلیت فروش را نیز دارند. همان‌طور که در تصویر زیر نیز می‌بینید با توجه به فعالیت شما در بازی لیگ آف کینگدامز و مهارتی که در انجام آن دارید با طی مراحل می‌توانید قلعه‌ی خود را توسعه داده و گسترش دهید.

قلمرو پادشاهی هر گیمر از بخش درونی و بیرونی تشکیل شده است. بخش درونی شامل قلعه‌ی اصلی و دیگر ساختمان‌های مهم در قلمرو است در حالی که بخش بیرونی را قطعه زمین‌هایی تشکیل می‌دهند که می‌توان ساختمان‌های مختلف را در آنها ساخت.

در درون دیوارهای مستحکم قلعه ساختمان‌هایی وجود دارند که وظایف اصلی پادشاهی در بازی League of kingdoms را بر عهده دارند.

قلعه بخش اصلی پادشاهی شما را تشکیل می‌دهد و اطلاعات جامعی را در رابطه با عملکرد پادشاهی شما در اختیار دیگران قرار می‌دهد. برای توسعه‌ی قلمرو خود پیش از هر چیز باید بر روی قلعه تمرکز کنید.

خانه گنج (Treasure House)

این ساختمان نیز وظیفه‌ی مدیریت و حفاظت از گنج‌هایی که به دست می‌آورید را بر عهده دارد. با کمک گنج‌های موجود در این ساختمان می‌توان پادشاهی را تقویت کرد. درواقع گنج همچون پول یک کشور در زمان حال هستند، با پر بودن خزانه وضعیت کشور مساعدتر خواهد بود. گنج خانه یکی از ساختمان‌های اصلی در قلعه است که با هدف حفاظت از گنج‌هایی که از طریق باز کردن بسته‌های ویژه‌ای که بازی لیگ آف کینگدامز به شما می‌دهد و یا شکار هیولاها به دست می‌آیند، به وجود آمده است. گنج‌هایی که بازی League of kingdoms به گیمرها می‌دهد در دو صندوق نقره‌ای و طلایی هستند.

زمانی که این ساختمان هنوز در سطح اول باشد امکان برداشت گنج از صندوق نقره‌ای ۵ بار در روز و برداشت از صندوق طلایی هر دو روز یک بار برای گیمرها فراهم می‌شود. همان طور که در بخش صندوق طلایی مشخص شده است، این کاربر سطح یک که به تازگی گنجی را از صندوق طلایی برداشته است، یک روز و ۲۳ ساعت و ۴۰ دقیقه‌ی دیگر می‌تواند برداشت بعدی خود از صندوق طلایی را داشته باشد. البته برداشت به صورت رایگان، چراکه شما می‌توانید همه این موارد را با پرداخت پول در مدت زمانی کمتر نیز به دست آوردید. اما به هر حال بازی League of kingdoms به عنوان یک بازی رایگان معرفی شده است و ما سعی می‌کنیم روش‌هایی را به شما ارائه دهیم که بتوانید بدون سرمایه‌ی اولیه و صرفا با انجام بازی به درآمد برسید و البته از این بازی جذاب لذت ببرید.
برای برداشت این گنج‌های رایگان زمانی که علامت صندوق در بالای ساختمان Treasure House ظاهر شد، بر روی آن کلیک کنید تا پنجره‌ای به شکل تصویر زیر برای شما باز شود، در این مرحله با کلیک کردن بر روی گزینه‌ی FREE گنج‌ها به شما داده خواهند شد. توجه داشته باشید که دریافت این گنج‌های رایگان از تب CHEST قابل انجام است. در این بخش از بازی امتیازات و امکاناتی به شما داده می‌شود که می‌تواند امتیاز شما را با سرعت بیشتری بالا ببرد. آیتم‌هایی که از صندوق طلایی دریافت می‌کنید بسیار باارزش هستند و در صورت استفاده‌ی درست از آنها بر روند بازی شما تاثیرگذار خواهند بود.

آموزشگاه (Academy)

در بخش Academy که می‌توان آن را بخش تحقیق و توسعه نیز دانست، مهارت‌ها و تکنولوژی‌های جدید مورد بررسی قرار می‌گیرند تا به این ترتیب به توسعه‌ی قلمرو پادشاهی کمک کنند. با کلیک بر روی ساختمان Academy و سپس کلیک بر روی آیکن شیشه‌ی آزمایشگاهی، تحقیقاتی بر روی موارد مختلف مثلا تولید غذا و یا هر مورد دیگری انجام خواهد شد و از این طریق و با اتخاذ جدیدترین اطلاعات، منابع قلمرو همواره با اطلاعات روز مدیریت می‌شوند.

بازار (Trading Post)

بخش Trading Post درواقع بخش بازار برای قلمرو به حساب می‌آید. البته درنظر داشته باشید شما برای آنکه درآمدی از بازی به دست آورید باید از اوپن سی (Open Sea) استفاده کنید و نه Trading Post در محیط بازی League of kingdoms.

منابعی که در طی بازی لیگ آف کینگدامز به دست آورده‌اید همواره در معرض نابودی به دلیل حمله و غارت دشمنان است، با این وجود شما می‌توانید بخشی از منابع خود را برای حفاظت در این انبار نگه‌داری کنید. با توجه به سطح ساختمان انبار، شما می‌توانید مقدار خاصی از منابع را در انبار نگه‌ دارید. بدیهی است که با ارتقا ساختمان انبار، میزان منابعی که می‌توانید در این ساختمان ذخیره کنید افزایش خواهد یافت.

سالن اتحادها (Hall of Alliance)

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد برای موفقیت در بازی League of kingdoms شما باید منابع خود را گسترش دهید. یکی از روش‌های کسب منابع حمله به دیگر قلمروها و غارت منابع آنها است که انجام این کار زمانی که چند قلمرو با هم متحد شوند موفقیت‌آمیزتر خواهد بود. در این ساختمان تمام امور مربوط به مدیریت، عضویت و دیگر موارد بررسی و مدیریت می‌شوند.

بیمارستان (HOSPITAL)

شرکت در نبردها قطعا برخی از نیروهای شما را اگر نکشد زخمی می‌کند که برای مداوای این سربازان زخمی بهترین فکر داشتن یک بیمارستان است. شما می‌توانید نیروهای زخمی خود را در این ساختمان مداوا کنید تا به این ترتیب آمادگی لازم برای شرکت در نبردهای بعدی را نیز داشته باشند. با راتقا بیمارستان شما خواهید توانست که تعداد بیشتری از سربازان مجروح را در بیمارستان مداوا کنید.

دروازه ورودی بخش داخلی قلمرو شما به حساب می‌آید که باید به خوبی از آن دفاع شود. ارتقا دروازه از این نظر بسیار اهمیت دارد. پس از حمله‌ی نیروهای خارجی به قلعه‌ی شما تعمیر این دروازه باید به سرعت انجام شود تا از حمله‌ی بیشتر به آن جلوگیری شود. با کلیک بر روی دروازه می‌توانید گزینه‌ی مختلف از جمله ارتقا دروازه و تعمیر آن را مشاهده کنید.

برج مراقبت (Watch Tower)

با کلیک بر روی برج مراقبت و سپس کلیک بر روی علامت وسط (پیکان رو به بالا) می‌توانید آن را ارتقا دهید. کار برج مراقبت همان‌طور که از نام آن پیداست این است که محیط اطراف را رصد کند تا فرصت‌ها و تهدیدات را به شما اطلاع دهد. به این ترتیب منابع موردنیاز را از منابع موجود دریافت کنید و آگاهانه در برابر تهدیدات فعالیت کنید.

در خارج از محوطه‌ی اصلی (قلعه و دیگر ساختمان‌ها)، تکه زمین‌هایی وجود دارند که می‌توانید با توجه به استراتژی خود ساختمان‌های مختلف (مثلا استخراج‌کننده طلا) را در آنها بسازید. درواقع اینکه کدام ساختمان را در قطعات بیرونی بسازید یک تصمیم استراتژیک است که می‌تواند در تعیین منابع شما موثر باشد.
نکته‌ی دیگری که وجود دارد این است که شما در ابتدا و به محض ورود به بازی League of kingdoms می‌توانید در یک قطعه زمین و با فضایی که در اختیار شما قرار گرفته است، چند ساختمان بسازید و پس از آن با توجه به فعالیت شما در بازی و ارتقا ساختمان‌های درونی مجاز به استفاده از فضای دیگر قطعات نیز خواهید شد. پس از ارتقا سطح ساختمان‌های بخش درونی به سطح ۵ حالا به شما اجازه داده خواهد شد که از فضای دیگری در بخش بیرونی نیز استفاده کنید.
اینکه یک گیمر ساختمان‌های بیرونی خود را به چه ترتیبی می‌سازد و درواقع چطور امکانات بالقوه‌ی خود را بالفعل می‌کند به استراتژی او برای بازی بستگی دارد. در بخش‌های بیرونی امکان ساختن ۵ ساختمان برای گیمرها وجود دارد، این ساختمان‌ها عبارت‌اند از: پادگان (Barrack)، مزرعه (Farm)، کمپ چوب (Lumbercamp)، معدن سنگ (Quarry) و معادن طلا (Gold Mines).

نیروهای شما در ساختمان پادگان تعلیم می‌بینند.
غذا در بازی لیگ آف کینگدامز که با نماد بلال مشخص شده است، از مزارع به دست می‌آید.
چوب‌های موردنیاز برای مصارف مختلف در قلمرو شما در ساختمان Lumbercamp تهیه می‌شوند.
ساختمان معدن سنگ نیز سنگ‌های لازم برای قلمرو پادشاهی را تامین می‌کند.
معادن طلا در این بازی به معادنی اشاره دارند که با تلاش، دارایی مالی (سکه های طلا) پادشاهی را افزایش می‌دهند.

ساختمان‌هایی که در محیط بیرونی ساخته می‌شوند نیز قابل ارتقا هستند، به این ترتیب با ارتقا این ساختمان‌ها بهره‌وری از آنها نیز بهبود خواهد یافت. اما نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که برای ارتقا این ساختمان‌ها پیش‌نیازهایی وجود دارد. به عنوان مثال شما در صورتی که بخواهید ساختمان Barrack خود را که مربوط به تعلیم نظامیان است ارتقا دهید باید پیش از آن ساختمان‌های دیگری را ارتقا داده باشید، اینکه کدام ساختمان باید تا چه سطحی ارتقا یابد در پنجره‌ای به شما نمایش داده خواهد شد.
همان‌طور که می‌بینید این ساختمان‌ها برای جمع‌آوری منابع مختلف و همچنین تربیت ارتش نظامی ساخته می‌شوند و از این طریق شما می‌توانید قلمرو خود و منابع آن را گسترش دهید. اما در صورتی که بخواهید قلمرو خود را در شرایط بهتری قرار دهید باید از منطقه‌ی امن خود خارج شوید و با دیگر قلمروها تعامل داشته باشید، این تعامل می‌تواند اتحاد و یا جنگ باشد. به هر حال هدف این است که با تعاملات، منابع خود را افزایش دهید و یا در هنگامی که دیگر قلمروها به شما حمله کردند، با درخواست کمک از هم‌پیمانان خود، آسیب کمتری ببینید.
با اتحادی که با دیگر قلمروها خواهید داشت (Alliances) علاوه بر افزایش منابع خود می‌توانید هیولاها را نیز شکار کنید. هر کاری که در بازی انجام می‌دهید و هر تصمیمی که می‌گیرید باید منجر به افزایش منابع و دیگر امتیازات شما در بازی شود.
نحوه ساخت ساختمان های مختلف در بازی League of kingdoms
برای آنکه بتوانید ساختمان‌هایی را با هدف گسترش منابع خود در بخش بیرونی قلمرو بسازید باید مجوز این کار را داشته باشید. در بدو ورود شما به بازی لیگ آف کینگدامز، امکان فعالیت در یک قطعه زمین در بخش بیرونی برای شما فراهم است. اما باید بدانید که زمینی که شما در حال ساخت و ساز و برداشت منابع در آن هستید تنها زمین قلمرو شما نیست با این حال اگر بخواهید در دیگر قطعات نیز اقدام به ساخت ساختمان برای استخراج سنگ و طلا و… کنید باید حتما سطح قلعه‌ در بخش داخلی قلمروتان به عدد مورد نظر رسیده باشد.
همان‌طور که در تصویر می‌بینید در قطعه زمینی که در ابتدا به شما داده شده است می‌توانید ساختمان‌های مختلف را بسازید که ما اقدام به ساخت آسیاب برای تولید غذا کرده‌ایم. اما اگر بیشتر دقت کنید متوجه خواهید شد که در قطعه زمین مجاور در بخش بالا و سمت راست تصویر قطعه زمینی وجود دارد که تنها زمانی برای شما باز خواهد شد که ساختمان قلعه در بخش درونی به سطح ۱۰ رسیده باشد. Castle LV10 به همین معناست و در صورتی که شما بخواهید ساختمانی را در این بخش بسازید با خطایی با این پیغام که قلعه‌ی شما هنوز به سطح ۱۰ نرسیده است مواجه خواهید شد.

و اما برای ساخت ساختمان‌ها در قطعات زمین فعال چکار باید کرد؟ انجام این کار بسیار ساده است، فقط کافی است که بر روی مکان خالی مشخص‌شده در قطعه زمین کلیک کنید و سپس در پنجره‌ای که برای شما باز می‌شود ساختمان موردنظر برای ساخت را انتخاب کنید. یادآوری می‌کنیم که گاهی به دلیل وجود برخی پیش‌نیازهایی که باید رعایت شود، امکان ساخت ساختمان تا زمانی که ساختمان پیش‌نیاز ساخته نشود برای شما فراهم نخواهد شد.

همان‌طور که پیش از این گفتیم با کلیک بر روی بخش‌های مشخص شده پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که امکان انتخاب یک ساختمان را به شما می‌دهد. در ستون سمت راست و پایین تصویر، ساختمان پیش‌نیاز و سطح موردنظر آن مشخص شده‌اند. درواقع این تصویر به شما می‌گوید برای آنکه بتوانید یک آسیاب در بخش بیرونی قلمرو خود بسازید باید ابتدا قلعه‌ی شما به سطح ۱ رسیده باشد با وجود علامت تایید در گوشه‌ی بالا و سمت چپ تصویر قلعه متوجه می‌شویم که پیش‌نیازها رعایت شده است و شما می‌توانید به راحتی و با کلیک بر روی گزینه‌ی BUILD ساختمان موردنظر خود را بسازید.
مدت‌زمان تعیین شده در گزینه‌ی آبی‌رنگ BUILD، مدت‌زمان ایجاد این ساختمان را نشان می‌دهد، درواقع این ساختمان تا یک ثانیه پس از کلیک بر روی گزینه‌ی BUILD ساخته و آماده‌ی استفاده خواهد بود. البته همیشه شرایط اینقدر ساده نیست و با افزایش سطوح ساختمان‌ها، مدت‌زمان موردنیاز برای ساخت آنها نیز افزایش خواهد یافت همچنین شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه‌ی نارنجی‌رنگ (INSTANT BUILD)، بلافاصله ساختمان خود را در جایگاه مشاهده کنید، درواقع در این حالت ساختمان موردنظر شما بدون فوت وقت ساخته خواهد شد البته این کار هزینه دارد و هزینه‌ی آن در قسمت بالایی گزینه‌ی نارنجی‌رنگ مشخص شده است که برای این ساختمان و سطح آن یک عدد الماس (Gem) است. همچنین در سمت چپ و بخش پایین تصویر میزان غذای تولید شده و ظرفیت این آسیاب مشخص شده است.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید با انجام کارهایی که در مراحل پیش گفته شد آسیاب در جایگاه مشخص شده (جایی که در ابتدا کلیک کردیم) ساخته شده است و شما از این پس می‌توانید منابع خود را از این طریق و بدون خروج از قلمرو گسترش دهید. زمانی که ساختمان شما در حال ساخت یا ارتقا باشد نوار پیمایشی در زیر آن ظاهر می‌شود و زمان طی شده و باقی‌مانده تا انتهای ساخت و یا ارتقا را به شما نشان می‌دهد. همان‌طور که گفته شد در سطوح اولیه این زمان بسیار کم و از چند ثانیه تا چند دقیقه خواهد بود، اما با بالا رفتن سطح ساختمان‌ها، ارتقا و یا ساخت زمان‌بر خواهد شد و برای این کارها لازم است شما چندین ساعت منتظر بمانید.
یکی از پاداش‌هایی که با کارهای مختلف در بازی League of kingdoms از جمله Eventها در بخش Quest می‌توانید به دست آوردید، سرعت بخشیدن به کارها در بازی لیگ آف کینگدامز است. بنابراین زمانی که مدت‌زمان موردنیاز برای ساخت یا ارتقا ساختمان‌های مختلف در بازی طولانی شود می‌توانید با کلیک بر روی ساختمان مربوطه و سپس کلیک بر روی آیکن مثلث‌شکل که جایگزین آیکن ارتقا (پیکان رو به بالا) شده است، مدت زمان را یک دقیقه تا یک ساعت جلو بیاندازید. می‌توانید در صورت داشتن این امتیاز چندین بار از آن استفاده کنید.
به عنوان مثال در صورتی که مدت‌زمان لازم برای یک ارتقا یک ساعت و ۱۷ دقیقه باشد از یک تسریع‌کننده یک ساعته، ۱۰ دقیقه‌ای، ۵ دقیقه‌ای و دو امتیاز یک دقیقه‌ای استفاده کنید و به این ترتیب زمانی را به انتظار نگذرانید. البته فراموش نکنید در صورتی که بخواهید بلافاصله ساختمان ساخته شود یا ارتقا یابد می‌توانید با صرف هزینه و کلیک بر روی گزینه‌ی نارنجی‌رنگ INSTANT BUILD و یا INSTANT LEVEL UP هم به این هدف برسید.

روش دوم ساخت ساختمان ها در بازی League of kingdoms

چکش نقره‌ای که از ابتدای بازی لیگ آف کینگدامز به شما داده می‌شود امکان این را فراهم می‌کند که به وسیله‌ی آن ساخت‌وساز ساختمان‌ها را انجام دهید. شما با استفاده از این چکش در یک زمان تنها می‌توانید بر روی یک ساختمان کار کنید.
شما می‌توانید بر روی این چکش کلیک کرد و به این ترتیب بازی League of kingdoms، ساختمانی را به شما نشان می‌دهد که مدتی است کاری بر روی آن صورت نگرفته است و درواقع به آن رسیدگی نشده است. با کلید بر روی گزینه‌ی وسطی (از گزینه‌هایی که در زیر ساختمان مربوطه به نمایش در می‌آیند) می‌توانید ساختمان را بسازید یا ارتقا دهید.

استفاده از چکش طلایی رایگان نیست، شما با دریافت آن، این شانس را خواهید داشت که اولا در یک زمان بر روی دو ساختمان کار کنید (یکی به وسیله چکش نقره‌ای و دیگری به وسیله‌ی چکش طلایی) و دوم سرعت عملیات را افزایش دهید، با استفاده از چکش طلایی یک کار در زمان کوتاه‌تری نسبت به انجام همان کار با چکش نقره‌ای زمان می‌برد.

ارتقا سطح ساختمان‌ ها
ساختمان‌های موجود در بخش درونی و بیرونی قابل ارتقا هستند و شما می‌توانید با ارتقا آنها خدمات بهتری نیز دریافت کنید. برای ارتقا ساختمان‌ها ابتدا بر روی هر یک از ساختمان‌های موردنظر در بخش درونی که از پیش ساخته شده بودند و یا بر ساختمان‌های موجود در بخش بیرونی که خودتان با توجه به استراتژی‌تان اقدام به ساخت آنها کرده بودید، کلیک کنید و از بین زیرگزینه‌هایی که برای شما و در پایین همان ساختمان به نمایش در می‌آیند علامت فلش رو به بالا را انتخاب کنید.
همان‌طور که می‌بینید ساختمان قلعه در بخش درونی در سطح یک (CASTLE Lv.1) قرار گرفته است که با کلیک بر روی ساختمان سه گزینه پیش روی شما قرار می‌گیرند که هر کدام یک کار را بر عهده دارند. با کلیک بر روی علامت فلش به سمت بالا می‌توانید قلعه‌ی خود را به سطح دوم ارتقا دهید.

در این مرحله از ارتقا ساختمان (در اینجا ساختمان قلعه) در پنجره‌ی باز شده ابتدا به شما گفته می‌شود که چه ساختمانی در حال ارتقا است و قرار است به چه سطحی برسد. در زیر آن شرایط و ویژگی‌های قلعه بعد از ارتقا را خواهید دید، به عنوان مثال گفته شده است که با ارتقا قلعه به سطح دو می‌توانید دو گروه سرباز را برای به دست آوردن منابع مفرستید. میزان قدرت (Power) و دیگر مشخصلت نیز در این بخش آمده است. در بخش پایین و سمت راست نیز ساختمان‌های پیش‌نیاز را خواهید دید. درواقع به شما گفته شده است که در صورتی که بخواهید قلعه را از سطح یک به سطح ۲ ارتقا دهید باید دروازه (Wall) و پادگان (Barrack) حداقل در سطح یک باشند.
گزینه‌ی آبی‌رنگ کار ساخت را انجام می‌دهد البته این کار ۳ ثانیه زمان می‌برد که در صورتی که در سطوح بالاتر که این زمان بیشتر شد نخواستید زمان را از دست بدهید می‌توانید با صرف هزینه (الماس) بلافاصله ساختمان ارتقایافته‌ی خود را مشاهده کنید. ارتقا تمام ساختمان‌ها در بخش درونی و بیرونی به همین ترتیب است.

ارتقا دادن ساختمان Academy
در صورتی که بخواهید این بخش را ارتقا دهید باید بر روی ساختمان Academy کلیک کنید و سپس از گزینه‌هایی که ظاهر می‌شوند بر روی علامت پیکان رو به بالا که وسط قرار گرفته است کلیک کنید. با این کار با صفحه‌ای همچون تصویر زیر روبه‌رو خواهید شد. همان‌طور که در تصویر هم می‌بینید با تکمیل هر کدام از این نوارهای پیمایش، یکی از ویژگی‌های آیتم‌هایتان ارتقا خواهند یافت. به عنوان مثال در این مورد (چون در تب BATTLE هستیم) نوارهای پیمایش ویژگی‌های سربازهای مختلف را نشان خواهند داد و با تکمیل نوار اول، HP یا خون سربازان  پیاده‌نظام (Infantry) افزایش خواهد یافت. نوار دوم مربوط به تیراندازان (Archery) و نوار سوم سواره‌نظام‌ها (Cavalry) را نشان می‌دهد. اما کاری که باید انجام دهید این است که بر روی نوار پیمایشی که هنوز به طور کامل ارتقا نیافته است کلیک کنید و سپس از پنجره‌ای که برای شما باز می‌شود بر روی گزینه‌ی Level Up کلیک کنید. این کار با توجه به سطح شما، مدتی طول خواهد کشید.

ارتقا سربازان نقش اساسی در موفقیت شما دارد چراکه قرار است شما علاوه بر به دست آوردن منابع مختلف در درون قلمرو خود به بیرون از قلمرو رفته و به شکار منابع در خارج از محدوده‌ی خود نیز اقدام کنید. در طی انجام این کار که گاهی به شما حمله خواهد شد و گاهی امتیاز و پاداش بعد از جنگیدن با یک قلعه‌ی دیگر را به دست خواهید آورد، شما به نیروی نظامی بالایی نیاز خواهید داشت. علاوه بر اینها شما برای دفاع از قلمرو خود نیز به نیروی بالای نظامی نیاز دارید هرچند تا زمانی که قلعه‌ی شما  به سطح ۸ برسد، سپر دفاعی دارد که به صورت هاله‌ای گنبدی‌شکل بر روی قلمرو شما نشان داده می‌شود و به این معناست که دیگران نمی‌توانند به شما حمله کنند. این شرایط برای شما ایجاد شده است تا بتوانید در مراحل اولیه‌ی بازی لیگ آف کینگدامز بدون اینکه نگران حمله‌های خارجی باشید بازی را به صورت کامل یاد بگیرید و منابع مختلف برای مراحل بعدی را به دست آورید. اما پس از رسیدن به مراحل بالا شما باید با آگاهی کامل مراقب قلعه و دیگر ساختمان‌ها و البته منابع خود باشید.
همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید قلعه‌ی ما دارای محافظ یا Shield است و در اطراف برخی از منابع و دیگر قلمروها نیز این سپر دفاعی به چشم می‌خورند که با کلیک بر روی هر یک از قلعه‌ها متوجه خواهید شد که چه مشخصات و منابعی دارند، البته به دلیل سپر حفاظتی که چنین قلعه‌هایی دارند شما نمی‌توانید به آنها حمله کرده و منابع آنها را تصاحب کنید.

با کلیک بر روی علامت ذره‌بین در هر کدام از ساختمان‌ها می‌توانید سطح خودتان را مشاهده کنید و یا اینکه ببینید در صورت رسیدن به سطوح دیگر شرایط شما به چه صورت خواهد بود.

تربیت سربازان
برای تربیت سربازان باید بر روی علامت نقاب در سمت چپ تصویر کلیک کنید و یا اینکه بر روی ساختمان BARRACK کلیک کنید و از گزینه‌هایی که برای شما به نمایش در می‌آیند بر روی گزینه‌ی نقاب (اولین گزینه از سمت راست) کلیک کنید.

نبرد در خارج از قلمرو
برای آنکه بتوانید به محیط بیرون از قلمرو خود بروید که بتوانید منابع بیشتری را به دست بیاورید، باید ابتدا در صفحه‌ی اصلی بازی لیگ آف کینگدامز بر روی گزینه‌ی FIELD در پایین و سمت راست تصویر که با یک نقشه نشان داده شده است کلیک کنید.

با کلیک بر روی علامت نقشه در مرحله‌ی پیش، با محیطی همچون آنچه در تصویر پایین می‌بینید مواجه خواهید شد. همان‌طور که می‌بینید برخی از قلمروها هاله‌ای شفاف به دور خود دارند که نشان‌دهنده‌ی یک سپر محافظتی برای آنهاست و به این معناست که شما نمی‌توانید به آنها حمله کنید. با کلیک بر روی هر آیتمی که در این محیط وجود دارد می‌توانید موارد مختلف از جمله تعداد نیروها، سطح قلعه، منابع موجود و… را مشاهده کنید. حالا این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا حمله به آن مورد با توجه به امکانات خودتان و نیروی مقابلتان به نفع شما است یا خیر.
با کلیک بر روی هر مورد گزینه‌هایی برای شما به نمایش در می‌آیند، گزینه‌ی اول (از سمت راست) به شما اجازه‌ی جاسوسی از دشمن را می‌دهد، گزینه‌ی دوم به شما امکان این را می‌دهد که با کمک هم‌گروه‌های خود به آن دشمن حمله کنید. گزینه‌ی سوم امکان استفاده از مهارت‌هایی که دارید که با نام BUFF شناخته شده‌اند را برای شما ممکن می‌کند. با کلیک بر روی گزینه چهارم می‌توانید به صورت انفرادی به دشمن حمله کنید و گزینه‌ی آخر پروفایل دشمن را به شما نشان می‌دهد تا به این ترتیب بتوانید مشخصات آن را ببینید. توجه داشته باشید که قلعه‌هایی که نام آنها با آبی نوشته شده است هم‌گروه‌های شما، آنهایی که نامشان با رنگ سفید نوشته شده دشمنان شما و نام خودتان با رنگ سبز نوشته شده است.
برای کسب منابع بیشتر به هیولاها و قلعه‌های دشمن و دیگر موارد موجود در این محیط حمله کنید. شما می‌توانید با فشردن و نگه داشتن دکمه‌ی سمت چپ ماوس و درگ کردن مناطق بیشتری را زیر نظر داشته باشید و به دنبال منابع بهتر در دوردست هم باشید. در نهایت باید اضافه کنیم که برای برگشت به محیط قلعه خود با کلیک بر روی علامت قلعه در پایین و سمت راست تصویر به محیط قلعه بر می‌گردید.

فروش و قیمت ‌گذاری آیتم های مختلف
برای فروش آیتم‌هایی که در بازی League of kingdoms به دست آورده‌اید می‌توانید به راحتی و با مراجعه به وبسایت اوپن سی که پلتفرمی مخصوص برای ساخت و فروش NFTها است آیتم‌های خود را به فروش برسانید. درواقع از این طریق است که شما به درآمد می‌رسید و می‌توانید آن را نقد کنید و تا پیش از این توکن‌هایی داشتید که تنها در محیط بازی League of kingdoms ارزش داشتند.
سعی کنید حتی اگر بازی را در گوشی موبایل خود انجام می‌دهید، فروش آیتم‌ها در اوپن سی (Open Sea) را به وسیله‌ی کامپیوتر انجام دهید. اما برای فروش آیتم‌ها ابتدا وارد حساب کاربری خود در بازی League of kingdoms شوید و سپس بر روی پروفایل خود کلیک کنید. در پنجره‌ای که برای شما باز می‌شود تب NFT را انتخاب کنید و از میان انواع NFTهای موجود، NFT موردنظرتان را انتخاب کنید، توجه داشته باشید که در صورتی که کیف پول خود را به بازی وصل نکرده باشید می‌توانید با کلیک بر روی گزینه‌ی Connect Wallet این کار را به راحتی انجام دهید. در اینجا یادآوری می‌کنیم که پیش از این کار حتما شبکه‌ی Polygon را در کیف پول خود انتخاب کنید چراکه در صورتی که بخواهید از شبکه‌ی اتریوم استفاده کنید کارمزد مبادلات شما بسیار بالا خواهد بود. (شبکه‌ی پالیگان لایه‌ی دوم شبکه‌ی بلاک چین اتریوم است)

در صورتی که منابع شما به حدی رسیده باشد که قابلیت فروش داشته باشند باید اول آنها آنها را ضرب کنید یعنی به NFT قابل فروش تبدیل کنید. برای این کار با انتخاب توکن موردنظر (در اینجا Resources) از ستون سمت چپ می‌توانید با کلیک بر روی گزینه‌ی MINT آنها را برای فروش آماد کنید.

در این مرحله باید منبعی که قصد فروش آن را دارید از بالا انتخاب کنید و سپس از بخش پایینی تعداد آنها را مشخص کنید. شما می‌توانید یک، پنج یا ۱۰ میلیون از این منابع را MINT کنید. توجه داشته باشید که پلتفرم بازی League of kingdoms، ۴۰ درصد از منابعی که برای MINT کردن انتخاب می‌کنید را به عنوان بخشی از کارمزد دریافت خواهد کرد. در نتیجه می‌توان گفت که حداقل میزان قابل فروش منبع غذا (که با شکل بلال مشخص شده است) یک میلیون و چهارصد هزار واحد است که بازی ۴۰۰ واحد آن را بر می‌دارد و تنها یک میلیون از منابع شما MINT خواهد شد. تعداد مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه‌ی MINT کلیک کنید.

حالا زمان آن رسیده که به پلتفرم اوپن سی (Open Sea) رفته و باز هم کیف پول متامسک خودتان را به آن متصل کنید. با این کار پس از کلیک بر روی پروفایل منابعی که MINT کرده بودید را در اینجا خواهید دید.
برای فروش کافی است که پس از کلیک بر روی علامت سه‌نقطه در پایین آیتم MINTشده، گزینه‌ی Sell را انتخاب کنید. پس از این گزینه‌ی آبی‌رنگ Sell را در پایین و گوشه‌ی سمت راست تصویر خواهید دید که باز هم باید بر روی آن کلیک کنید.

در صفحه‌ی جدیدی که برای شما باز می‌شود قیمت را در کادر اول و بر حسب اتریوم وارد کنید و سپس دوره‌ی فروش را انتخاب کنید. این دوره درواقع مدت زمان لیست شدن آیتم در اوپن سی را نشان می‌دهد و گفته می‌شود که در صورت اتمام این دوره آیتم از لیست فروش درآید. در نهایت با کلیک بر روی گزینه‌ی Complete Listing کار لیست کردن NFT شما به پایان می‌رسد و حالا شما باید منتظر فروش NFT خود باشید، البته در صورتی که قیمت را درست انتخاب کرده باشید.

اگر در استفاده از وبسایت اوپن سی (Open Sea) به مشکل برخوردید می‌توانید از وبسایت Play Dapp نیز برای فروش منابع و دارایی‌های خود استفاده کنید.
ارتقا به سطح VIP
ارتقا دادن سطح VIP به شما کمک می‌کند که با سادگی بیشتری بتوانید امتیاز کسب کنید و درواقع منابع مختلف را جمع‌آوری کنید. به عنوان مثال در صورتی که شما به VIP سطح ۱۰ برسید چکش طلایی برای همیشه و بدون محدودیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
برای مشاهده‌ی سطح VIP خود با کلیک بر روی علامت پرچم در کنار پروفایل در بالا و سمت چپ تصویر به اطلاعات مورد نظر در رابطه با VIP خود دسترسی خواهید داشت. شما در بازی Leauge of kingdoms می‌توانید به چند طریق سطح VIP خود را ارتقا دهید. پس از کلیک بر روی بخش VIP در پنجره‌ای که برای شما باز می‌شود بر روی علامت + کلیک کنید. در صفحه‌ی جدیدی که برای شما باز می‌شود در صورتی که امتیاز VIP داشته باشید، در مقابل آن گزینه‌ی آبی‌رنگ USE را خواهید دید. در این حالت تنها کافی است که بر روی این گزینه کلیک کنید تا امتیاز شما افزایش یابد. اما در صورتی که شما امتیازی را کسب نکرده باشید نیز می‌توانید با کلیک بر روی گزینه‌ی نارنجی‌رنگ BUY & USE به معنای “بخر و استفاده کن” امتیاز VIP خود را افزایش دهید. اجازه دهید به روش‌های مختلفی که منجر به افزایش امتیاز VIP می‌شوند اشاره کنیم:

با رفتن به بخش Alliance و سپس کلیک بر روی تب SHOP می‌توانید آیتم‌های مختلفی که از این بخش قابل دستیابی هستند را ببینید. اما برای خریداری آیتم‌ها در این بخش به کوین Alliance احتیاج دارید که می‌توانید آن را از تب Technology از همین بخش (Alliance) به دست آورید. شما با Donate کردن به صورت روزانه در این بخش می‌توانید به ۱۰ هزار کوین Alliance برای خرید آیتم‌های این قسمت دسترسی داشته باشید. با دریافت کوین‌ها حالا شما قدرت خرید دارید که می‌توانید با مراجعه به بخش SHOP آیتم موردنظر خود را (در اینجا VIP point) را تهیه کنید.

یکی از ساختمان‌ها در بخش درونی قلمرو شما ساختمان Trading Post است که می‌توان آن را بازار یا مارکت نیز در نظر گرفت. با رسیدن به سطح ۴ VIP می‌توانید با پرداخت ۵۰۰۰ سکه‌ی طلا که در طی بازی لیگ آف کینگدامز یا به هر طریقی به دست آورده‌اید، ۱۰ امتیاز برای VIP به دست آورید.

مبارزه با هیولا

تعدادی هیولا در خارج از قلمرو شما وجود دارند که با مبارزه و نبرد با نوع هیولای Deathkar می‌توانید در صورت پیروزی امتیاز VIP را در کنار دیگر پاداش‌ها دریافت کنید.
کاربرد قطعات پازل
ممکن است تکه پازل‌هایی در مراحل مختلف بازی نصیب شما شوند که کاربرد آنها را ندانید، در این بخش به بررسی اهمیت و کاربرد این قطعات که در سطوح و رنگ‌های مختلف هستند خواهیم پرداخت. پازل‌های آبی جادویی (Magic)، بنفش افسانه‌ای (Epic) و خاکستری‌ها معمولی (Normal) هستند. شما می‌توانید در Eventهای مختلف این قطعات پازل را به دست آورید و یا اینکه در بخش Chest که مربوط به ساختمان خانه گنج (یکی از ساختمان‌ها در بخش درونی) است، این قطعات پازل را به صورت پاداش دریافت کنید.
اما استفاده و کاربرد این قطعات رنگی پازل نیز به اندازه‌ی به دست آوردن آنها مهم است. باز هم باید به ساختمان Treasure House مراجعه کنید، با کلیک بر روی این ساختمان، گزینه‌ی سمت راست را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

حال بر روی تب Treasure در پنجره‌ی باز شده، آیتم‌های مختلفی را خواهید دید. هر کدام از این آیتم‌ها ویژگی‌ها و امتیازاتی به شما خواهند داد که با کلیک بر روی هر کدام آن را انتخاب کرده‌اید. برای تهیه‌ی این آیتم‌ها و اضافه کردن برخی ویژگی‌ها به ابزار یا قلعه و به طور کلی به قلمرو خود به قطعات پازل نیاز دارید. حالا باید بر روی آیتم موردنظرتان کلیک کنید.

با کلیک بر روی آیتم موردنظر پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد. حالا باید بر روی Upgrade کلی کنید، در بخش Upgrade آمده است که شما برای این آیتم به ۲۰ قطعه پازل سطح نرمال نیاز خواهید داشت، با کلیک بر روی علامت + در نوار زیر قطعه‌پازل می‌توانید قطعات پازل خود را اضافه کنید. (۱۳ قطعه پازل نرمال پیش از این در این ابزار وجود داشتند و شما باید قطعاتی را به آنها اضافه کنید)

همان‌طور که می‌بینید آیتم انتخاب شده از نوع Normal است در نتیجه برای این آیتم به پازل‌هایی از نوع معمولی (Normal) نیاز خواهیم داشت. برای این آیتم به ۲۰ قطعه پازل نیاز خواهید داشت، موجودی ما از این پازل‌های معمولی (Normal) 41 واحد است که باید ۲۰ عدد آن را برای این آیتم هزینه کنیم. برای این کار با کلیک بر روی علامت + می‌توان رقم پازل را به ۲۰ رساند و یا آن را تایپ کرد و به این ترتیب آیتم موردنظر نظر را با قطعات پازل مبادله کرد. در نهایت باید بر روی گزینه‌ی Exchange کلیک کرد. با این کار گزینه‌ی Upgrade که در مراحل پیش بر روی آن کلیک کرده بودید فعال خواهد شد.

همان‌طور که اشاره شد این گزینه یعنی Upgrade حالا فعال شده است و شما با کلیک بر روی آن می‌توانید مبادله را به اتمام برسانید و از این پس از امتیازات آیتمی که تهیه کرده‌اید استفاده کنید. با این کار (برای آیتمی که ما تهیه کردیم) سرعت جمع کردن طلا دوبرابر خواهد شد. البته با توجه به تعداد پرهای ستاره‌ای که در مقابل گزینه‌ی Upgrade وجود دارد شما می‌توانید این عملیات را تکرا کنید. به عنوان نمونه برای این مورد امکان ارتقا دادن تا ۵ بار وجود دارد که با انجام آنها سرعت عملیات ابزار بالا خواهد رفت. البته در Upgradهای بعدی هزینه‌های پرداختی متفاوت خواهد بود و شما به تعداد بیشتری از قطعات پازل معمولی نیاز خواهید داشت.

باف ها در بازی League of kingdoms
به طور کلی هدف در بازی این است که شما به طرق مختلف به منابع خود اضافه کنید و از این طریق امکان کسب درآمد خود را افزایش دهید، در این مسیر استفاده از برخی از امکانات موجود (البته با توجه به سطح شما) به شما کمک می‌کند که با سرعت بیشتر بتوانید منابع بهتر و بیشتری را به دست آورید. در اینجا لازم است یادآوری شود که بازی League of kingdoms یک بازی استراتژیک است در نتیجه ممکن است شما و فرد دیگری دقیقا در یک سطح باشید و منابع مشترکی در اختیار داشته باشید اما هر یک به نوعی از منابع و امکانات خود استفاده کنید و همین عامل منجر به نتایج مختلف شود.
بخش Buff در بازی لیگ آف کینگدامز، که با کلیک بر روی آیکن صاعقه در پایین و سمت راست تصویر به آنجا خواهید رسید، امکاناتی را نشان می‌دهد که با کمک آنها شما می‌توانید توانایی‌های بالایی در بازی داشته باشید. به عنوان مثال یکی از باف‌های موجود در این بخش این امکان را به گیمر می‌دهد که مسیر بین‌قاره‌ای را با سرعت بالا و در زمان کم طی کند. در چنین حالتی در صورتی که گیمر بتواند مکان‌هایی را پیدا کند که سرشار از منابع هستند، می‌تواند با رفتن به آن مناطق منابع موجود را برای خود بردارد و درواقع درآمد خود را افزایش دهد.

نکات مهم در بازی League of kingdoms

سعی کنید حداقل ۱۰ میلیون عدد از یکی از منابع را جمع‌آوری کنید و پس از آن در صورت تمایل اقدام به فروش آن در پلتفرم اوپن سی (Open Sea) کنید.
در هنگام جستجوی نام بازی League of kingdoms در پلتفرم اوپن سی حتما آیتم مربوط به شبکه‌ی پالیگان (Polygon) را انتخاب کنید در غیر این صورت احتمال به فروش نرفتن منابع شما وجود خواهد داشت.
بهتر است در ماه اول شروع بازی هیچ کدام از منابع خود را به فروش نرسانید و در عوض به فکر تقویت قلمرو و قلعه‌ی خود باشید.
در زمان نگارش این مقاله گفته شده است که توکن DRAGO در طی دو هفته‌ی آینده در بازی League of kingdoms فعال خواهد شد همین موضوع می‌تواند به ارتقا ارزش بازی کمک کند، پس اگر منابعی را به دست آورده‌اید هم، فعلا به فروش آنها فکر نکنید چراکه احتمالا ارزش آنها بیشتر خواهد شد.
کیف پول متامسک مناسب‌ترین کیف پول برای این بازی لیگ آف کینگدامز به شمار می‌آید.
با خرید زمین (Land) شما صاحب توکنی به نام Dai خواهید شد.
با پرورش اژدها (که قرار است وارد بازی شود) شما توکن DST دریافت خواهید کرد.
همان‌طور که گفته شد هنوز اژدهایی در بازی وجود ندارد اما شما می‌توانید با انجام Questها به تخم اژدها در بازی دسترسی داشته باشید که گاهی به عنوان پاداش به شما داده خواهد شد.
با مبارزه و نبردی که در بیرون از قلمرو خود با goblin LV.3 خواهید داشت، در صورت پیروزی نیز تخم اژدها به دست خواهید آورد. البته این امکان زمانی برای شما فراهم خواهد شد که سطح قلعه‌ی شما حداقل به ۲۰ رسیده باشد.

سخن پایانی
بازی League of kingdoms یک بازی ساده اما استراتژیک است که به کاربران خود اجازه می‌دهد بدون پرداخت حتی یک دلار به درآمد برسند. البته برای موفقیت در این بازی علاوه بر دانستن چگونگی اجرا بازی که بسیار ساده است باید بتوانید یک استراتژی برای خود طراحی کنید تا بتوانید از طریق آن منابع خود را افزایش داده و به درآمد برسید. با انجام بازی لیگ آف کینگدامز شما احساس یک پادشاه را خواهید داشت که در تلاش برای اداره‌ی قلمرو خود است و در این مسیر سعی می‌کند از تمام امکانات موجود استفاده کند. سعی ما بر این بود که این بازی کریپتویی را به طور کامل به شما معرفی کنیم. همان‌طور که می‌بینید حتی با انجام بازی هم می‌توان در حوزه‌ی بلاک چین به درآمد رسید، بهترین راه برای سرعت بخشیدن به مسیر ساودسازی شما در هر بخش از عرصه‌ی ارزهای دیجیتال، شرکت در یک کلاس رمز ارز می‌تواند کمک بزرگی برای شما به حساب بیاید. روش‌های بیشمار و رایگان دیگری نیز هستند که می‌توانید به راحتی از آنها کسب درآمد کنید.
سوالات متداول
۱- آیا بازی League of kingdoms امکان کسب درآمد را برای گیمرها فراهم کرده است؟
بله، بازی League of kingdoms یک بازی Play to earn است به این معنی که شما می‌توانید با انجام بازی به درآمد برسید. همچنین شما در این بازی به سرمایه‌ی اولیه نیاز نخواهید داشت.
۲- بازی در چه نسخه‌هایی ارائه شده است؟
امکان انجام بازی در گوشی‌های موبایل با سیستم عامل‌های اندروید و IOS و همچنین به صورت تحت وب وجود دارد.
۳- نحوه‌ی کسب امتیاز در بازی League of kingdoms به چه صورت است؟
شما به عنوان گیمر با جمع‌آوری منابع مختلف و شرکت در Eventها، باز کردن صندوق‌ها (Chest) و فعالیت در بیرون از قلمرو خود با جنگیدن و یا برداشتن منابع می‌توانید امتیاز کسب کنید.
۴- در بازی League of kingdoms به چه روش‌هایی می‌توان کسب درآمد کرد؟
توسعه و فروش توکن‌های Land، جمع‌آوری و فروش منابع (Resources)، فروش پوسته‌ها (SKIN)، توکن Drago که به زودی به بازی اضافه خواهد شد، استیک کردن (Staking) توکن LOKA که در حین بازی به دست می‌آید.
۵- چگونه می‌توان منابع به دست آمده در بازی را به فروش رساند؟
با MINT کردن منابع به دست آمده از تب NFT در بخش پروفایل و اتصال کیف پول در پلتفرم اوپن سی و سپس لیست کردن و فروش آیتم در اوپن سی. البته می‌توان از پلتفرم Play Dapp نیز به این منظور استفاده کرد.
۶- بهترین کیف پول برای بازی League of kingdoms کدام است؟
متامسک بهترین کیف پول برای بازی League of kingdoms است، البته از آنجایی که این بازی بر بستر بلاک چین اتریوم است می‌توان از کیف پول‌های آن نیز استفاده کرد.
۷- محیط بازی لیگ آف کینگدامز به چه بخش‌هایی تقسیم می‌شود؟
بخش درونی قلعه، بخش بیرونی قلعه، نقشه که شامل محیط خارجی قلمرو است.

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.
برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

ترتیبی که برای خواندن مقالات” Play To Earn “به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *