نامزد پست ریاست کمیسیون بورس آمریکا: ارزهای دیجیتال یک کاتالیزور برای تغییر هستند

نامزد پست ریاست کمیسیون بورس آمریکا: ارزهای دیجیتال یک کاتالیزور برای تغییر هستند – رمز ارز

گزینه پیشنهادی جو بایدن برای تصدی پست ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با بیان اینکه ارزهای دیجیتال کاتالیزوری برای ایجاد تغییرات بوده‌اند، گفت در صورت تأیید صلاحیتش، جهت ترویج نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاران همکاری خواهد کرد.
به گزارش «The Block»، گری گنسلر (Gary Gensler) رئیس پیشین کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا (CFTC) است که برای ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در دولت جو بایدن معرفی شده است. او روز سه‌شنبه گفت ارزهای دیجیتال کاتالیزوری برای ایجاد تغییرات بوده است.
اظهارات گنسلر این پرسش را مطرح می‌کند که کنگره و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا جهت ایجاد یک محیط تجاری پیشرو برای فضای رمز ارز چه اقداماتی می‌توانند انجام دهند.
گنسلر با اشاره به دوران تدریس خود در دانشگاه MIT گفت:
این نوآوری‌ها کاتالیزوری برای ایجاد تغییر بوده است. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تفکر جدیدی در پرداخت‌ها و شمول مالی به‌وجود آورده‌اند، اما موضوعات جدیدی درباره حفاظت از سرمایه‌گذاران نیز مطرح کرده‌اند که باید به آنها توجه کرد.
گنسلر در ادامه اظهار داشت:
در صورت تأیید در کمیسیون بورس و اوراق بهادار نه تنها در جهت ترویج نوآوری با دیگران همکاری خواهم کرد، بلکه مهم‌‌تر از آن حمایت از سرمایه‌گذاران را تضمین خواهم کرد.
او در ادامه افزود:
ما نسبت به ترویج فناوری متعهد هستیم، اما همچنان به ارزش‌های اصلی خود در حمایت از سرمایه‌گذار و تشکیل سرمایه نیز وفاداریم.
طبق گزارش‌های پیشین، نامزدی گنسلر تردید‌ها و جنجال‌های زیادی در فضای دارایی‌های دیجیتال ایجاد کرد. گنسلر پیش از این مطرح کرده بود که ارزهای دیجیتال چگونه نقاط ضعف موجود در زیرساخت‌های پرداخت آمریکا را مشخص می‌کند.
گری گنسلر پس از حضور به عنوان مشاور در کمپین انتخاباتی جو بایدن، اواسط ماه ژانویه به‌طور رسمی برای ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار نامزد شد.

موردی یافت نشد.

wpDiscuzدیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدxInsertComment Author Info

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *