نیفتی گیت وی (Nifty Gateway) چیست؟

ممکن است این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که Nifty Gateway چیست. نیفتی گیت وی یک بازار رمز ارز NFT است که در آن افراد قادر به خرید و فروش مجموعه‌های هنری دیجیتال منحصربه‌فرد هستند. به‌طور قطع هر اثر هنری در نوع خود بی‌نظیر بوده و اتریوم در بلاک چین دارای قابلیت ردیابی است. این مجموعه‌های دیجیتالی توسط نیفتی گیت وی.
فهرست این مقاله
نیفتی گیت وی چیست؟ (Nifty Gateway)
نیفتی گیت وی یک تیم اختصاصی دارد و هر هنرمندی که Nifties را روی پلتفرم خود ضرب و منتشر می‌کند بررسی و ارزیابی خواهد کرد. به این صورت پلتفرم می‌خواهد تنها مجموعه‌های باکیفیت دیجیتالی را به مجموعه‌داران Nifty ارائه دهد. سیستم مدیریت متمرکز نیفتی گیت وی این نکته را یادآوری کرده است که همه کسب و کارها بدون نیاز به متمرکزبودن می‌توانند از مزایای فناوری بلاک چین بهره‌مند شوند.
پیدایش NFT ها (توکن‌های غیر قابل تعویض)

اکنون که می دانید Nifty Gateway چیست، لازم است با ظهورNFT ها هم آشنا شوید. NFT ها آیتم‌های دیجیتال منحصربه‌فرد هستند که داشتن آن‌ها امکان‌پذیر است. این فناوری توانسته خیلی سریع در هنر، کلکسیون‌ها و بازی انقلابی ایجاد کند. همچنین NFT ها دارایی‌های رمزنگاری تقسیم‌نشدنی هستند که می‌توان منحصربه‌فرد بودن آن‌ها را اثبات کرد؛ به عبارت دیگر برعکس ارزهای رمز پایه مانند بیت کوین قابلیت تعویض ندارند و همچنین امکان تقسیم آن‌ها به واحدهای کوچک‌تر وجود ندارد.
هر NFT به‌منظور تأیید اصالت یک آیتم و ثابت‌کردن کمبود آن برخی چالش‌ها را برای صنعت هنر دیجیتال به وجود می‌آورد. تکنولوژی بلاک چین قادر است طوری ردیابی دارایی‌های دیجیتال را در قالب NFT انجام دهد که برای کاربران شرایطی را فراهم می‌کند تا منشأ، اصالت و کاستی هر دارایی را به‌صورت یکپارچه تأیید کند.
ویژگی‌های Nifty Gateway
آیا می‌دانید ویژگی‌های Nifty Gateway نیفتی گیت وی برای ارتقای وضعیت انحصاری خود می‌خواهد با معروف‌ترین افراد دنیای هنر همکاری کند. کاهش این Nifties هر سه هفته یک‌بار صورت می‌گیرد. بعد از آن بازار تنها مکانی است که می‌توان آن توکن‌های غیرقابل تعویض را خرید. افراد می‌توانند با استفاده از کارت اعتباری خود و از طریق بازار نیفتی گیت وی بلافاصله خرید و فروش هر مجموعه رمزنگاری را انجام دهند.
تجارت Nifties خرید و فروش ساده کارت‌های معاملاتی فیزیکی است. این یک ویژگی جذاب برای آن دسته از افرادی است که به تکنولوژی بلاک چین درگیر در NFT علاقه زیادی ندارند. نیفتی گیت وی خیلی سخت تصمیم می‌گیرد چه هنرمندانی مجاز هستند تا آثار خود را به فروش برسانند.
مزیت‌های Nifty Gateway

مزایای Nifty Gateway ممکن است سؤال شما باشد. نیفتی گیت وی به اندازه‌ای ارزش دارد که بررسی کنید آیا شما هنرمند هستید یا قصد سرمایه‌گذاری در NFT را دارید. ساخت تعداد زیادی از NFT هایی که فروخته شده‌اند توسط هنرمندان مشهور انجام شده است. نام‌های زیادی در لیست سازندگان NFT موجود است که کالاهای خود را در این بازار می‌فروشند.
ساخت نیفتی گیت وی روی بلاک چین اتریوم صورت گرفته است و این محبوب‌ترین بلاک چین برای معامله‌های NFT است. همچنین هر فردی توانایی درخواست‌دادن برای تبدیل‌شدن به یک خالق را دارد. هنرمندان می‌توانند کمیسون‌هایی را که دریافت می‌کنند انتخاب کنند. همچنین از رابط کاربری نیفتی گیت وی را می‌توان به‌راحتی و آسانی استفاده کرد.
معایب Nifty Gateway
زمانی که قصد دارید برای مشارکت در هر پروژه مرتبط با رمزنگاری اقدام کنید، سنجیدن جنبه‌های مثبت و منفی از اهمیت بالایی برخوردار است. در این بخش می‌گوییم معایب که حساب‌های کاربری گوناگونی را هدف قرار داده است. به‌دنبال رویداد سرقت هزاران دلاری آثار هنری دنیای NFT تکان خورد. مسائل زیست‌محیطی هم موضوع گفت‌وگو برای بسیاری از پروژه‌های رمزنگاری است.
نیفتی گیت وی یکی از پلتفرم‌های NFT است که سازگاری بسیار زیادی با محیط‌زیست دارد، اما همه تراکنش‌های NFT محیط‌زیست را تحت تأثیر قرار می‌دهند. نیفتی گیت وی به‌علاوه ویژگی خرید و فروش NFT ها را به‌طور مستقیم به‌وسیله کیف پول اتریوم اعلام کرده است. به‌طور اساسی تنها درصورت فروش انتقال NFT انجام می‌شود.
نحوه خرید NFT در Nifty Gateway
فرایند خرید NFT در Nifty Gateway خیلی راحت و آسان است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از اینکه ایمیل خود را تأیید کردید، باید وارد حساب کاربری خود شده و بعد برای پیونددادن کیف پول خارجی خود اقدام کنید؛ در غیر این صورت می‌توانید Nifties خود را به‌طور مستقیم در بازار نگه دارید.
با وجود این اگر آن‌ها به کیف پول ارسال شوند، سبب افزایش یافتن امنیت دارایی‌های شما خواهد شد. این پلتفرم برای کسب Nifties راه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد و اول از همه ترتیب حراج‌های بی‌صدا را آغاز می‌کند. همچنین دادن پیشنهاد مستقیم امکان‌پذیر است و مالک فعلی نیفتی یک اعلان دریافت می‌کند. آن‌ها قادرند پاسخ مثبت دهند یا درخواست شما را نپذیرند.
تفاوت Nifty Gateway با سایر پلتفرم‌های NFT
بد نیست به بررسی تفاوت نیفتی گیت وی با پلتفرم‌های دیگر NFT بپردازیم. دو شکل اصلی از بازارهای NFT موجود است. بازارهای غیرمتمرکز هنر دیجیتال به همه این اجازه را می‌دهد تا تولید، فروش و معامله NFT ها را با نظارت اندکی بر محتوا انجام دهد. تمرکز پلتفرم‌هایی مانند نیفتی گیت وی که انتخاب شده‌اند، روی پیشنهاد‌های باکیفیت بالاست.
این پلتفرم‌ها قصد دارند با قابلیت‌های ارتقایافته برای تجربه کاربری مطلوب‌تر تولید شوند؛ برای نمونه هنرمند منحصربه‌فرد نیفتی گیت وی برای اینکه مجموعه‌های نیفتی با نسخه محدود را به وجود آورد، با هنرمندان و برترین برندها همکاری می‌کند. این مجموعه‌ها تنها در نیفتی گیت وی پیدا می‌شوند. سازندگان مشتاق نیفتی برای ارسال درخواست باید از طریق وب سایت اقدام کنند.
Nifty Gateway و ساخت آینده هنر NFT
بهتر است این نکته را هم ذکر کنیم که آن در حال ساختن آینده NFT است. از هنگام راه‌اندازی نیفتی گیت وی تا چند سال گذشته به یک نقطه دسترسی پیشرو برای بعضی از هنرهای جذاب و کلکسیون‌های مدرن مبدل شده است؛ از هنرمندانی مانند Trevor Jones گرفته تا کلکسیون‌های رمزنگاری پرطرفدار از قبیل کریپتوکیتیز.
چنین پلتفرمی امیدوار است پیشنهادهایش را تا حد بیشتری گسترش داده و NFT ها را با تعداد زیادی از ورزشکاران و هنرمندان نوین راه‌اندازی کند. نیفتی گیت وی را جیمینی در سال ۲۰۱۹ خرید که تا حد چشمگیری دامنه بودجه و اکوسیستم پلتفرم را گسترش داد. در حال حاضر NFT ها برای اینکه این امکان را فراهم کنند، در ارتباط میان بسیاری از مردم و تکنولوژی بلاک چین تغییراتی ایجاد می‌کنند.
سخن پایانی
در این مقاله از خیزش نیوز سعی کردیم به این سؤال پاسخ جامع و دقیقی بدهیم که Nifty Gateway چیست. نیفتی گیت وی یک بازار NFT یا همان توکن های غیر قابل تعویض است که قصد ارائه کیفیت بر کمیت را دارد. این پلتفرم به‌طور انحصاری از آثار هنری نظارت‌شده و تأییدشده برخوردار است.
نیفتی گیت وی خود را به‌عنوان چیزی مشابه یک فروشنده هنر مدرن به نمایش می‌گذارد. نیفتی گیت وی با هنرمندان و برندهای مشهور همکاری می‌کند تا بتواند مجموعه‌های هنری دیجیتال با نسخه محدود منحصربه‌فرد این پلتفرم را به وجود آورد.
نیفتی گیت وی در نظارت بر NFT هایی که بر روی پلتفرم فرستاده می‌شوند مسئولیت‌های زیادی را بر عهده خواهد گرفت. هنرمندان قبل از داشتن اجازه تولید و صدور NFT باید برای پشت سر گذاشتن فرایند درخواست و مصاحبه اقدام کنند. این تضمین می‌کند که مجموعه‌های آثار هنری کیفیت بالایی دارند و کمک می‌کند تا شهرت بی‌نظیر پلتفرم حفظ شود.

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.
برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

ترتیبی که برای خواندن مقالات” آموزش NFT “به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *