یوتیوبر مشهور: از اینکه سال ۲۰۱۷ حدود ۳۷ بیت کوین برای خرید ماشین خرج کردم، پشیمانم

یوتیوبر مشهور: از اینکه سال ۲۰۱۷ حدود ۳۷ بیت کوین برای خرید ماشین خرج کردم، پشیمانم – رمز ارز

اخبار بیت کوین

یک یوتیوبر از اینکه ۳۷ بیت کوین برای خرید دو خودرو هوندا خرج کرده است پشیمان است. ارزش کنونی این مقدار بیت کوین ۱.۸ میلیون دلار است. او می‌گوید با دیدن قیمت فعلی بیت کوین احساس افسردگی می‌کند.
به گزارش کریپتونیومدیا، افزایش قابل‌توجه ارزش بازار بیت کوین بدون تردید موجب شده است تا بسیاری از سرمایه‌گذاران کم‌طاقت از خرج کردن بیت کوین‌های خود احساس پشیمانی کنند؛ چراکه آنها بیت کوین خود را برای مواردی خرج کرده‌اند که حالا در مقایسه با قیمت این رمز ارز ارزش بسیار کمتری دارد. یکی از جدیدترین این موارد درباره یک یوتیوبر است. او در این خصوص ویدئویی را با عنوان «احمقی که ۱.۸ میلیون دلار بیت کوین برای هوندا‌های قدیمی خرج کرد» منتشر کرد. او می‌گوید با دیدن قیمت فعلی بیت کوین احساس افسردگی می‌کند.
کریس کات (Chris Cut) یوتیوبر علاقه‌مند به ماشین‌های هوندا و با نام کاربری «NSXTRA»، در این ویدیو روایت می‌کند که ۳۰,۵۰۰ دلار بیت کوین در سال ۲۰۱۷ برای خرید یک خودرو هوندا NXS Targa پرداخت کرده است. در آن زمان قیمت بیت کوین حدود ۱,۰۰۰ دلار بود و این یعنی او حدود ۳۰.۵ بیت کوین در آن زمان خرج کرد. در آن زمان NSXTRA این معامله اتومبیل را پیشنهاد خوبی می‌دانست، تا جایی که آنرا «یک سرقت» نامید. به گفته او این اتفاق درست در روز ولنتاین رخ داد.
بعد‌ها در سال ۲۰۱۸، او با حدود ۶.۵ بیت کوین خودرو هوندای دیگری در روز جمعه سیاه خریداری کرد. در آن زمان هر بیت کوین با قیمت ۴,۳۰۰ دلار خرید و فروش می‌شد. در کل او حدود ۳۷ بیت کوین برای خرید خودرو‌های هوندا هزینه کرد و حالا پشیمان است، زیرا این ارز‌های دیجیتال با قیمت امروز بیت کوین، بیش از ۱.۸ میلیون دلار ارزش دارند. او گفت:
من محاسباتی انجام دادم، از دست خودم عصبانی هستم و احساس افسردگی می‌کنم. بدیهی است که پشیمان هستم، زیرا امروز می‌توانستم با آن قیمت چند خودرو NSX خریداری کنم. در اصل من ۳۷ بیت کوین را به ۲ بیت کوین تبدیل کردم.
سال گذشته نیز یک خبرنگار حوزه فناوری در آمریکا از اینکه ۱۰ بیت کوین خود را سال ۲۰۱۳ در یک مهمانی شام سوشی خرج کرد ابزار پشیمانی کرد. در آن زمان ارزش بیت کوین‌هایش ۱,۰۰۰ دلار بود. اما این مقدار بیت کوین اکنون بیش از ۴۹۰,۰۰۰ دلار ارزش دارد و با آن می‌توان چندین وعده سوشی خرید.

موردی یافت نشد.

wpDiscuzدیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدxInsertComment Author Info

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *