بازگشایی تالارهای پذیرایی پس از یک سال تعطیلی

به گزارش خیزش نیوز، ابراهیمی‌نیا، رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی، با بیان اینکه در دوران بسته بودن تالار‌های پذیرایی مردم مجبور به برگزاری مراسم در مراکز غیربهداشتی و غیرمجاز شدند، افزود: در یک سال گذشته ما شاهد برگزاری مراسم در کارواش‌ها و یا برخی دفترخانه‌های عقد بودیم.
او ادامه داد: این واحد‌ها علی‌رغم رعایت نکردن نکات بهداشتی و یا نداشتن ظرفیت کافی، اقدام به برگزاری مراسم می‌کردند که همین موضوع، در شیوع بیشتر کرونا تاثیرگذار بود.
ابراهیمی‌نیا با بیان اینکه تالار‌های پذیرایی در هرحال ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند، افزود: از امروز، این واحد‌ها با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از یک سوم ظرفیت، استفاده از لوازم یکبار مصرف مانند قند، شکر، نمک، فلفل و استفاده از ماسک و دستکش برای همه کارکنان بازگشایی می‌شوند.
رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی گفت: همه تالار‌های پذیرایی موظف به ضدعفونی کردن تالارهایشان قبل و بعد از مراسم هستند، همچنین در حین برگزاری مراسم نیز باید به نکات بهداشتی توجه کنند.
ابراهیمی‌نیا با درخواست از مردم در خصوص رعایت فاصله اجتماعی در هنگام برگزاری مراسم تصریح کرد: فعالیت این واحد‌ها از سوی همه سازمان‌های ناظر از جمله وزارت بهداشت، اتاق اصناف و نمایندگان اتحادیه رصد خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه مردم برای برگزاری مراسم خود به واحد‌های دارای مجوز کسب مراجعه کنند، ادامه داد: در صورتی که واحدی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تخلف داشته باشد، پلمب خواهد شد، اگرچه در یک سال گذشته واحد‌های صنفی مجاز، به دلیل سختی فراوانی که متحمل شدند سعی خواهند کرد دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

 
منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *