باشگاه خبرنگاران جوان – بلیت ۱۰۰ هزارتومانی عادلانه است


خیزش نیوز –
بیژن طاهری در مورد شرایط تیم استقلال قبل از بازی با نساجی و اینکه هواداران این تیم انتظار نتایج بهتری دارند، اظهار داشت: در اوایل لیگ هستیم و مقداری ناهماهنگی در تمام خطوط تیم وجود دارد حتما این نواقص به زودی رفع می‌شود، ولی آن چیزی که خیلی مهم است موضوع خیلی مهم داوری است از هفته اول با این موضوع دست به گریبان هستیم با اینکه قبول داریم اشتباه جزئی از داوری است، اما این اشتباهات در بازی با پیکان به اوج خود رسید.
وی در مورد اینکه استقلال با وجود بد بازی نکردن به دلایلی مثل بدشانسی یا اشتباهات داوری در نتیجه‌گیری چندان خوب عمل نکرده است گفت:‌دیگر آن زمان که نتیجه یک بازی ۴ بر صفر یا ۵ بر صفر می‌شد گذشت همه بازی‌ها به هم نزدیک است و همه تیم‌ها به خوبی آنالیز می‌شوند. یک گل می‌تواند نتیجه بازی را عوض کند در دیدار با پیکان کمک‌داوری که داور که در زاویه خوبی قرار داشت گل ما را اعلام کرد و طبق قانون به سمت وسط زمین رفت، اما موعود بنیادی‌فر در شرایطی که در زاویه‌ای قرار داشت که نمی‌توانست درست صحنه را ببیند آن گل را خطا اعلام کرد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:‌ای کاش بنیادی‌فر با کمک‌داور مشورت می‌کرد و با هم صحبت می‌کردند عیبی نداشت که این کار را انجام بدهد. همچنین کم‌تجربه‌ترین داور می‌توانست صحنه پنالتی ما مقابل پیکان را تشخیص بدهد امیدوارم دیگر این اشتباهات تکرار نشده و حق هواداران ما ضایع نشود. هواداران ما به امید برد به استادیوم می‌آیند تا خوشحال به خانه‌هایشان بازگردند. نمی‌گوییم ما را برنده کرده و کمک کنند گل بزنیم، استقلال این توانایی را دارد، اما گل‌ها را بیهوده مردود اعلام نکنند در خیلی از بازی‌ها نتایج با یک گل اختلاف رقم می‌خورد و دیگر نمی‌توان در یک بازی ۴، ۵ گل زد.
طاهری در مورد اینکه خودش سال گذشته و در دوره فرهاد مجیدی نیز مدیر تیم استقلال بود و اگر بخواهد شرایط رختکن این تیم را در حال حاضر با آن زمان مقایسه کند، آیا تفاوت خاصی در این زمینه ایجاد شده است، پاسخ داد: تیم ما از سال گذشته هم قوی‌تر است اگر یادتان باشد از هفته سوم سال گذشته به بعد ۵ مساوی پشت سر هم داشتیم، اما سه هفته زودتر قهرمان شدیم. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است لیگ ادامه دارد و به هواداران قول می‌دهم استقلال روز به روز بهتر می‌شود. امسال نیز مدعی اصلی قهرمانی هستیم از همین جا به هواداران قول می‌دهم خیال‌شان راحت باشد فقط امیدوارم داوران با تمرکز بیشتر به میدان مسابقه بیایند.
وی خاطرنشان کرد:‌استقلال و هوادارانش دشمن کسی نیستند. با کینه‌توزی به زمین نیایند تا از دقیقه یک هواداران را تحریک کنند. خیلی راحت و ساده داوری‌شان را کنند به هواداران قول می‌دهم از این هفته استقلال متفاوتی را می‌بینید و امیدوارم بتوانیم در بازی فردا سه امتیاز کامل را کسب کنیم.
مدیر تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه با وجود حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اعتراضاتی نسبت به قیمت ۱۰۰ هزار تومانی برای بلیت جایگاه بانوان مطرح شده و آیا در مورد این موضوع باید تصمیم جمعی گرفته شود و یا هر باشگاه می‌تواند قیمت مدنظر خود را اعلام کند، گفت: ۱۰۰ درصد همین طور است این موضوع مربوط به مدیریت باشگاه است و در سطح کلان تصمیم‌گیری می‌شود. فکر می‌کنم ۱۰۰ هزار تومان قیمت عادلانه‌ای برای بلیت بانوان باشد.

∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *