باشگاه خبرنگاران جوان – زمینه اشتغال ۵۱ نفر در خانمیرزا فراهم شد

خیزش نیوز –

تاریخ انتشار ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۱۹

کد خبر ۷۶۵۳۴۵۳

با بهره برداری از ۱۱ طرح در خانمیرزا زمینه اشتغال ۵۱ نفر فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با چهارمین روز از دهه فجر ۱۱ طرح در شهرستان خانمیرزا افتتاح و بهره‌برداری شد که برای اجرای این تعداد طرح ۱۱۱ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
یوسف مرادی فرماندار خانمیرزا در آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان از طرح‌های دهه فجر این شهرستان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد گفت: طرح‌های افتتاحی این شهرستان در دهه فجر از سوی سه دستگاه اجرایی با سه کاربری زیرساخت، دامپروری و کشاورزی اجرا شده است.
بیشتر بخوانید
او افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌های زمینه اشتغال مستقیم ۵۱ نفر در این شهرستان فراهم شد.
مرادی اضافه کرد: مهم‌ترین طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده شامل پرواربندی بره، گلخانه سبزی و صیفی، کانال آب‌رسانی، شبکه آبیاری نوین، اصلاح شبکه‌های روشنایی، نصب کنتور‌های هوشمند برق، توسعه شبکه فشار ضعیف و تامین برق متقاضیان، زیرسازی معابر، جدول‌گذاری و آسفالت، اجرای آب‌نما و مسیل است.
او همچنین از آغاز عملیات اجرایی یک طرح جدید زیرساختی در شهرستان خانمیرزا به‌مناسب دهه فجر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح شامل رفع حریم، اصلاح و بهینه‌سازی از سوی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری دو میلیارد ریال اعتبار هزینه در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ف

∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *