جام‌جم آنلاین – قیمت دلار در صرافی ملی ایران چند؟ | جدول قیمت دلار


خیزش نیوز – قیمت دلار در صرافی ملی ایران چند؟ قیمت دلار نوسان دارد. قیمت دلار به کانال ۲۸ هزار تومانی نزدیک شد. آیا افزایش قیمت دلار خواهد داشت؟ نتایج مذاکرات برجامی چه تاثیری بر قیمت دلار خواهد گذاشت؟ آخرین قیمت دلار را در جدول زیر مشاهده کنید.
به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس نرخ صرافی ملی ایران امروز (۱۹ تیر ۱۴۰۱) هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۷ هزار و ۸۸۲ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۷۵۴ تومان به فروش می‌رسد.

نام ارز
قیمت (تومان)

دلارآمریکا
27.882

یورو 
28.754

پوند انگلیس
38.290

لیر ترکیه 
1.900

یوان چین 
4.785

دینار عراق 
21

روبل روسیه
565

پیش بینی قیمت دلار
برخی از معامله گران ارزی معتقدند که طرف های غربی حداقل در شرایط کنونی حاضر نیستند، پیشنهاد تازه ای را مطرح کنند و ایران هم در مذاکرات دوحه،‌ پیشنهادهای قبلی را حاضر نشد که بپذیرد و در انتطار افزایش قیمت دلار هستند.
به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در روزهای پایانی هفته گذشته رنج شد.
بیشتر تحلیلگران ارزی معتقدند سیاست‌های جدید نهاد بازارساز در راستای کنترل نرخ ارز موجب کشیدن ترمز صعودی دلار شده است.
از ابتدای تیر ماه و با ابلاغ قانون خریدوفروش ارز در صرافی‌های مجاز با نرخ توافقی، تمایل نرخ شاخص ارزی به حضور در بازه ثبات افزایش یافته است.
وزارت خارجه آمریکا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای درباره نگرانی از سرعت تحولات برنامه هسته ای، از ایران خواست تا خواسته‌های اضافی خود را کنار بگذارد و فورا با توافقی که درحال حاضر در دسترس است موافقت کند.
این خبر از نگاه عده ای از معامله گران دلار نشان دهنده تداوم تنش های ایران و غرب است.
برخی از معامله گران ارزی معتقدند که طرف های غربی حداقل در شرایط کنونی حاضر نیستند، پیشنهاد تازه ای را مطرح کنند و ایران هم در مذاکرات دوحه،‌ پیشنهادهای قبلی را حاضر نشد که بپذیرد و در انتطار افزایش قیمت دلار هستند.
احتمال کاهش قیمت دلار توسط بازارساز
با این حال عده ای دیگر با اشاره به رفتارهای اخیر نهاد بازار ساز از کاهش قیمت دلار سخن گفتند.
قیمت دلار در بازار شبانه
قیمت دلار در معاملات دیشب نتوانست به بالای مرز مقاومتی نفوذ کند.
خبر بد برجام برای قیمت دلار
اقتصاد نیوز نوشت: ارزیابی نا امید کننده انریکه مورا از روند مذاکرات باعث شد که دلار آرایش صعودی به خود بگیرد.
مذاکرات فشره این بار به صورت موقت در دوحه برگزار شد . مذاکراتی که البته نه در فرمت ۴+۱ بلکه به صورت غیر مستقیم میان ایران و آمریکا و با میانجیگری اتحادیه اروپا انجام شد و قرار بود پس از توافق در قطر، مذاکرات نهایی در وین دنبال شود. دیشب مذاکرات دو روزه در قطر به پایان رسید.
مورا در توییتی نوشت: دو روز مذاکرات فشرده در دوحه درباره برجام. متأسفانه، هنوز پیشرفتی که تیم اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده این مذاکرات نسبت به آن امیدوار بود، به دست نیامده است.
قیمت دلار به استقبال عید رفت
بازار ارز و سکه امروز به استقبال عید قربان رفت و تقریبا به حالت نیمه تعطیل درآمد.
به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز امروز به استقبال عید بزرگ قربان رفت و تقریبا به حالت نیمه تعطیل در آمد. نرخ دلار امروز با همان قیمت روز پنجشنبه گذشته معامله شد.
قیمت دلار در تهران رنج بود. در سلیمانیه و هرات هم به دلیل عید قربان قیمت جدید اعلام نشد. البته یکی از دلایل کم نوسان شدن بازار آزاد به افزایش حجم عرضه توسط نهاد بازار ساز بر می گردد. با افزایش حجم معاملات توافقی از حجم تقاضا در بازار آزاد کم شده است.
رشد محدود قیمت دلار رسمی
نرخ دلار رسمی هم در صرافی ملی 27 هزار و 882 تومان بود که که نسبت به دو روز قبل 27 تومان رشد کرده بود. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار در ابتدای معاملات نقدی امروز نسبت به روز پنجشنبه ثابت بود اما در ادامه معاملات نقدی تقریبا اندکی بالاتر از عصر پنجشنبه گذشته و با 27 هزار و 744 تومان به فروش رسید.
قیمت اونس طلا امروز در مقایسه با دیروز ثابت بود و در محدوده 1742 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار در زمان نوشتن این گزارش 1میلیون و 385 هزار و 400 تومان بود که در مقایسه با دو روز قبل 3 هزار و 700 تومان بالا تر بود.
قیمت سکه هم امروز در پله اول کانال 15 میلیون تومان معامله شد. با فرض سکه 15 میلیون تومانی حباب سکه 16 درصد بدست آمد و فاصله ذاتی سکه با قیمت نقدی بیش از 2 میلیون تومان بود. از نظر سکه بازان یکی از دلایلی که باعث قفل شدن بازار سکه در روزهای اخیر شده حباب چشمگیر و فاصله زیاد ارزش ذاتی و نقدی بوده است. ∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *