شهر – کیفیت محصولات در میادین میوه و تره‌بار ارتقا می‌یابد/ تشریح دلیل یکسان نبودن کیفیت محصولات در همه میادین


خیزش نیوز –
ایوب فصاحت در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به موضوع تفاوت کیفیت محصولات در بازارها و میادین، اظهار کرد: در بحث تفاوت کیفیت، مطالعات دقیقی در میادین میوه و تره بار پایتخت صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران یادآور شد: بر اساس این مطالعات، بخشی از این تفاوت کیفیت مربوط به بازارهای دنباله بازارهای پردرآمد ما در سطح شهر بود.
وی ادامه داد: تعداد قابل توجهی از این بازارها به تعداد ۷۰ بازار از دنباله خارج و به طور مستقیم به بهره برداران واگذار شد و همین به خودی خود ارتقاء کیفیت محصولات را به دنبال داشت.
فصاحت همچنین تصریح کرد: در بخشی از این بازارها که بنا به ضرورت همچنان به عنوان بازارهای دنباله فعالیت می‌کنند، نظارت دقیق بر غرفه ها انجام می شود که کیفیت محصولات با سایر بازارها برابر باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه تلاش ما بر این است که تا اوایل اسفندماه امسال، کیفیت محصولات در میادین به سطح قابل قبولی برسد، خاطرنشان کرد: مساله علمی و اجرایی در میادین این است که در هر میدانی که تقاضا بالا داشته باشد، طبعاً کیفیت محصولات نیز در آن میادین بالاتر خواهد بود.
وی در پایان گفت: هر چند این موضوع از زمان ابتدای تأسیس میادین میوه و تره بار وجود داشته اما ما تلاش خود را انجام می دهیم که این کیفیت را در تمام میادین و بازارها یکسان کنیم.
انتهای پیام/

∎​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *