عصر ایران – آغاز کمپین بزرگ زمستانی شرکت مدیران خودرو با 20 در صد تخفیف از 25 بهمن (+جزئیات)



شرکت مدیران خودرو طرح خدمات پس از فروش ویژه محصولات” چری” و “ام وی ام “را با نام کمپین زمستانی مدیران خودرو با شرایط ویژه اجرایی می کند.
به گزارش خبرنگار عصر ایران محمدحسن گرمان مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در یک کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف حوزه خدمات پس از فروش در زمینه رسیدن به استاندارهای بالای خدمات به مشتریان گفت:برای ارائه خدمت بهتر در حوزه خدمات پس از فروش چندین پروژه تعریف شده  که یکی از آنها “فالو آپ” است، بدین ترتیب که با مراجعین به نمایندگی ها ظرف 48 ساعت پس از مراجعه تماس گرفته می شود تا میزان رضایت آنها از خدمات ارائه شده اخذ شود.
گرمان در خصوص پروژه دیگری که درزمینه رضایمندی مشتریان تعریف شده است گفت: در این پروژه به نام “QC” تمام خودروهای برگشتی به شبکه نمایندگی ها در بازه ۲ هزار کیلومتر و یا سه ماه مورد رصد قرار خواهد گرفت تا عوامل نارضایتی مشتریان شناسایی شده و مرتفع شود.
وی با بیان اینکه ما تنها شرکتی هستیم که شریک تجاری خارجی آن ایران را ترک نکرد گفت: در اواخر سال ۹۷ پیش بینی موضوعاتی در رابطه با تحریم ها را کردیم و لذا به میزان قابل ملاحظه ای سفارش گذاری در زمینه قطعات انجام داده و موجودی انبار را ۲ برابر افزایش دادیم و به همین دلیل هم در سال ۹۸ مشکل خاصی در زمینه ارائه قطعه در خدمات پس از فروش نداشتیم.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در خصوص ارزیابی سالانه کیفیت خدمات از سوی وزارت صمت و شرکت ISQI افزود: این شرکت بین ۱۶ شرکت همکار از رتبه سوم و مقام چهاردهم در سال ۹۶ با هشت پله صعود به مقام ششم و رتبه دوم دست یافت .
 گرمان همچنین به کسب مقام پنجم و رتبه دوم در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: هدفگذاری ما در سال ۹۹، کسب رتبه نخست بوده که با توجه به تدریجی بودن جهش کیفیت در این راستا تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در سال ۹۶، هیچ کدام از نمایندگی ها موفق به کسب رتبه نخست نشدند اما در ادامه در سال ۹۷، این عدد به شش نمایندگی و در سال ۹۸، به ۱۶ نمایندگی ارتقا یافت.
جزئیات کمپین بزرگ زمستانی 99
در ادامه این نشست فرید نوروزیان، مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مورد جزئیات  کمپین بزرگ زمستانی این شرکت گفت: این کمپین از ۲۵ بهمن تا ۶ اسفند در موردخودروهای  2 برند “چری” و “ام وی او” چه دارای گارانتی و چه فاقد آن در سراسر کشور ارجایی می شود.
وی با بیان اینکه کمپین مدیران خودرو با جوایز و قرعه کشی های ویژه ای همراه است گفت: بازدید خودروها به منظور جلوگیری از افزایش هزینه ها در اولویت قرار گرفته است تا از اعمال هزینه های بعدی به مشتریان در آینده جلوگیری شود.
مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو ادامه داد: بازدید از عملکرد کولر و بخاری، سطع مایعات،بازدید نشتی، بازدید چهار چرخ و لنت ، عملکرد روشنایی و سیستم ایمنی و همچنین بررسی عملکرد موتور با دستگاه عیب یاب از جمله خدمات ارائه شده به مشتریان است که به صورت کاملا رایگان انجام می شود.
به گفته وی ارائه این خدمات رایگان به مشتریان برای شرکت هزینه 1 میلیارد تومانی به همراه دارد .
نوروزیان اضافه کرد: تمام قطعات مصرفی در زمان اجرای این کمپین تا سقف ۳۰۰ هزار تومان نیز مشمول تخفیف 20 درصد خواهد شد که این ارائه این خدمات برای شرکت نیز 6 میلیارد تومان هزینه به همراه خواهد داشت.
به گفته مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو، در تمام ۸۸ شهر و ۱۴۳ نمایندگی مدیران خودرو خدمات رسانی در قالب کمپین زمستانی انجام خواهد شد.
وی از انجام قرعه کشی برای دارندگان خودروهای مدیران خودرو که از این کمپین بهره می برند خبر داد و اضافه کرد: زمان قرعه کشی ۲۰ تا ۲۵ اسفند خواهد بود و از ۲۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون تومان جوایز نقدی و اعتباری به مشتریان اهدا خواهد شد که روی شاسی خودرو لحاظ می شود و مشتریان می توانند در خدمات پس از فروش از آن بهره مند شوند.
به گفته وی، نتایج قرعه کشی کمپین زمستانی مدیران خودرو ۲۶ اسفندماه اعلام خواهد شد. در این کمپین به نمایندگی های برتر که بالاترین امتیاز را دریافت کنند جوایزی اهدا خواهد شد.
در ادامه این نشت خبری، حسام حائری مسئول واحد خدمات فناوری و آی تی مدیران خودرو نیز در خصوص موبایل اپلیکیشن مدیران خودرو افزود: در سال های اخیر بر اساس نیازهای مشتریان و بدون کپی برداری از نمونه های مشابه، این برنامه تهیه شده است.
وی با بیان اینکه این اپ، در دو نسخه وب اپ و اندروید برنامه نویسی شده است، گفت: نسخه اندروید قابلیت های اضافه تری مثل ارسال نوتیفیکیشن دارد که از سایت مدیران خودرو و سایر فروشگاه ها قابل دانلود است که دریافت نوبت، درخواست امداد و دسترسی به سوابق خودرو از جمله مزایای این اپ موبایلی است.
وی خاطرنشان کرد: برای شرکت در قرعه کشی کمپین زمستانی مدیران خودرو، نصب اپلیکیشن موبایلی مدیران خودرو الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *